eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Dostawa oleju napędowego oraz olejów do pojazdów służbowych należących do jednostek podległych Gminie Troszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Troszyn: Dostawa oleju napędowego oraz olejów do pojazdów służbowych należących do jednostek podległych Gminie Troszyn
Numer ogłoszenia: 10263 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Troszynie, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 029 7671053, 7673172, fax 029 7671053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego oraz olejów do pojazdów służbowych należących do jednostek podległych Gminie Troszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego oraz olejów do pojazdów służbowych należących do jednostek podległych Gminie Troszyn. Olej napędowy 120 000 l Olej silnikowy Lux 10 400 l Olej silnikowy Superol CC-30 - 15W/40 400 l Olej przekładniowy Hipol GL-4 - 80W/90 300 l Olej hydrauliczny Hydrol L - HL 46 200 l Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na teren wskazany przez Zamawiającego zbiornika paliwowego dwupłaszczowego o poj. min. 2500 l, z dystrybutorem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe Oryginalny kod CPV: 23.12.36.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: -złożą oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków, -załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 punkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dn. 19.05.2006 r. (Dz.U. Nr 87/2006 poz. 605), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 odbywać się będzie wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - wg zasad podanych w części IX punkt 7- przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz wyceny wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie o wysokości cen producenta paliw i olejów, na dzień 18-01-2008r. wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 PZP wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 6. Zaakceptowany wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 7. Oświadczenie o zgodności jakości paliw z normą Ministerstwa Gospodarki z dnia 17.12.2002r. (Dz.U. Nr 229, poz. 1918) dla: -oleju napędowego - PNEN 590 W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika (wystawiony zgodnie z wymogami prawa). Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warun-ków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. A.Formularz oferty (załącznik Nr 1) oraz załączniki nr 2 - 4 powinny zostać wypełnione (lub przepisane z zachowaniem formy i treści oraz wypełnione) przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. B.Wzór umowy (załącznik nr 5) winien być zaakceptowany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian. C.Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.troszyn.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy Troszyn; ul. Słowackiego 13; 07-405 Troszyn; pokój nr 15 w terminie od 2008.01.15, godz. 8:00 - 16:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Troszynie; ul. Słowackiego 13; 07-405 Troszyn; (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.