eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W PIESZKOWIE, GMINA LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Lubin: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W PIESZKOWIE, GMINA LUBIN
Numer ogłoszenia: 10261 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www. ug.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W PIESZKOWIE, GMINA LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Pieszkowie, Gmina Lubin. W ramach modernizacji Stacji Uzdatniania Wody wykonywane będą następujące roboty budowlane: rozbiórka wieży o konstrukcji stalowej i zbiornika retencyjnego, budowa budynku SUW o powierzchni zabudowy 128,65 m2 i kubaturze 634 m3, roboty budowlane w zakresie infrastruktury technicznej, roboty technologiczne i sanitarne, roboty elektryczne i AKPiA. Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości : 32 000,00zł ( trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100 ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub modernizacji (rozbudowie, przebudowie) Stacji Uzdatniania Wody o wartości powyżej 500 000 zł każda, lub co najmniej 1 takiej roboty o wartości powyżej 1 000 000 zł, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru; - wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 roboty rozbiórkowej polegającej na rozbiórce obiektów budowlanych o konstrukcji stalowej o wysokości min 20 m, fakt wykonania takiej roboty, wykazanej w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem jej wykonania, musi być potwierdzony referencją lub protokołem odbioru; - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - posiadanie przez kierownika budowy i załączenie do oferty, uprawnień budowlanych w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne, i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - potwierdzone kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne, i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne, - wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub modernizacji (rozbudowie, przebudowie) Stacji Uzdatniania Wody o wartości powyżej 500 000 zł każda, lub co najmniej 1 takiej roboty o wartości powyżej 1 000 000 zł, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru; - wykaz wykonanej przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 roboty rozbiórkowej polegającej na rozbiórce obiektów budowlanych o konstrukcji stalowej o wysokości min 20 m, fakt wykonania takiej roboty, wykazanej w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem jej wykonania, musi być potwierdzony referencją lub protokołem odbioru;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.