eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceWykonanie granitowych krzyży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Pabianice: Wykonanie granitowych krzyży
Numer ogłoszenia: 102593 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie granitowych krzyży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie granitowych krzyży na kwaterze Wojska Polskiego z 1939 roku położonej na cmentarzu rzymskokatolickim w Pabianicach przy ul. Kilińskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)     posiadają uprawnienia mistrzowskie w zakresie robót kamieniarskich do wykonywania określonej działalności  lub czynności 2)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania, w tym doświadczenie zawodowe w branży konserwatorskiej kamienia. 3)     dysponują niezbędnym potencjałem technicznym 4)     dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania 5)     znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 6)     nie podlegają  wykluczeniu  na okoliczności podane w art. 24  7)     spełniają  wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ   Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru  lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Ø      oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 i że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 1 Ø      formularz oferty wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dla minimum 2 usług ujętych w zestawieniu dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 potwierdzenie doświadczeń zawodowych w branży konserwatorskiej kamienia udzielenia minimum trzech lat gwarancji wyrażenia zgody na 30 dniowy termin płatności faktur

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inżynierii Miasta i Ochrony Środowiska Pabianice ul. św. Jana 4 telefon 042 22 54 628.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.