Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Olsztyn: Zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów eks-ploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 102567 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 52 30 230, faks 89 52 30 135.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów eks-ploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie w 2011 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie (raz na miesiąc - lub w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego) fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Dostawy transportem Wykonawcy i na jego koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH Paxer Sp. J. Grzegorz Prusinowski i Jolanta Prusinowska, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235491,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 273552,10
Oferta z najniższą ceną: 273552,10 / Oferta z najwyższą ceną: 282172,82
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały eksploatacyjne, które są przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Kierując się wykładnią językową, ustawowe pojęcie - powszechnie dostępny, należy rozumieć, jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Dostawy i usługi powszechnie dostępne to dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 17 kwietnia 2009 r., sygn. KIO/KU 10/09 - Przykładem dostaw wyrobów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych (chodzi o średni standard), są produkty spożywcze, paliwo, materiały biurowe itp.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- SZP.221-8.2025 Termomodernizacja i przebudowa części budynku magazynowo- warsztatowego (budynek "C") w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego
- Artykułu biurowe - powtórka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania pn.: "Przebudowa (w zakresie korekty geometrii) skrzyżowania ul. Wilczyńskiego i Kutrzeby w Olsztynie"
- Dostawa smartfona do obsługi drona na potrzeby Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.