To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Warszawa: Usługi transportowe na potrzeby Oddziału WDW Rogowo
Numer ogłoszenia: 102564 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74544 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe na potrzeby Oddziału WDW Rogowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 1. Zabezpieczenie potrzeb transportowych związanych z realizacją przetargu na organizację zielonych szkół dla Gminy Polkowice. Przewóz jednorazowo ok. 170 osób a) trasa Rogowo-Polkowice-Rogowo 3 transfery po ok. 170 osób Przywóz uczestników zielonej szkoły z Polkowic do Rogowa na I turnus w dniu 28.04.2014r. Przewóz uczestników zielonej szkoły z Rogowa do Polkowic z I turnusu w dniu 18.05.2014r. i przywóz uczestników na ii turnus z Polkowic do Rogowa w dniu 19.05.2014r. Przewóz uczestników II turnusu z Rogowa do Polkowic w dniu 08.06.2014r. b) wycieczki na trasach: - Rogowo-Ustronie Morskie-Rogowo lub Rogowo-Kołobrzeg-Rogowo - 2 transfery ok. 170 osób - Rogowo- Zieleniewo-Rogowo 2 transfery ok. 170 osób Terminy wycieczek uzgodnione zostaną po rozpoczęciu każdego turnusu. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: Transport uczestników musi odbyć się luksusowymi, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu oraz przewozu dzieci autokarami z klimatyzacją i WC z wyłączeniem autokarów piętrowych. Konieczność przewiezienia jednorazowo do 170 osób do/z miejsca pobytu. Liczba kierowców zgodna z odpowiednimi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania uprawnionych służb, które dokonają przed wyjazdem kontroli pojazdów pod względem ich sprawności technicznej, oznaczenia pojazdów wymaganej liczby miejsc, trzeźwości kierowców i innych wymagań nałożonych przepisami prawa. Wykonawca musi zapewnić autokarowy transport zastępczy o taki samym standardzie w przypadku awarii nie dającej usunąć się na miejscu. Nowy pojazd musi być udostępniony najpóźniej w ciągu 2 godzin od stwierdzenia niemożności naprawy uszkodzonego autokaru. ZADANIE NR 2 2. zabezpieczenie potrzeb transportowych związanych z realizacją programu rekreacyjnego Międzynarodowego Obozu Młodzieżowego MYC (przewóz ok. 110 osób) a) Rogowo-Kołobrzeg- Rogowo - wycieczka półdniowa ok. 110 osób - 3 razy b) Rogowo-Szczecin-Rogowo - wycieczka całodniowa ok. 110 osób - 1 raz c) Rogowo-Chełm Gryficki- Rogowo- wycieczka półdniowa ok. 110 osób - 1 raz Transport musi odbywać się komfortowymi środkami transportowymi z klimatyzacją. Dokładne terminy realizacji poszczególnych kursów będą uzgadniane z Wykonawcą na bieżąco wg potrzeb. Zamawiający dopuszcza możliwość wahadłowego przewozu po połowie grupy na trasie Rogowo-Kołobrzeg-Rogowo. Część grupy w godzinach dopołudniowych i część grupy w godzinach popołudniowych tymi samymi środkami transportu. W takim przypadku nastąpi odpowiednie przeliczenie kilometrów i wynikająca z niego opłata za przewóz. Zamawiający dopuszcza możliwość przewozu 2 autokarami, które pomieszczą 110 osób jednorazowo lub przy użycia 2 autokarów + bus. ZADANIE NR 3 3. zabezpieczenie potrzeb transportowych związanych z realizacją programu animacyjnego dla osób wypoczywających w ośrodka: a) Rogowo-Kołobrzeg-Rogowo wycieczka półdniowa 7 x 1 autokar 49 miejsc b) Rogowo-Dobrzyca-Rogowo wycieczka półdniowa 3 x 1 autokar 49 miejsc c) Rogowo-Świnoujście-Rogowo wycieczka całodniowa 4 x 1 autokar 49 miejsc d) Rogowo - Trzęsacz - Pogorzelica wycieczka półdniowa 4 x 1 autokar 49 miejsc Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany komfortowymi środkami transportu z klimatyzacją, w bardzo dobrym stanie technicznym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia do przewiezienia mniejszej ilości osób a Wykonawca nie ma prawa do jakichkolwiek roszczeń wynikających ze zmniejszenia zamówienia. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty na całość zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie część zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zamówienia o 20% w zależności od zgłoszonego zapotrzebowania na usługi transportowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arriva Sp.z o.o., ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64252,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53298,00
Oferta z najniższą ceną: 53298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53298,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Dowóz uczniów do szkół od 02.09.2024 do 27.06.2025
- Dostawa żwiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2024 roku do czerwca 2025 roku - 1 rok szkolny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.