Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Iwaniska: Wykonanie prac na potrzeby projektu Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa święto-krzyskiego
Numer ogłoszenia: 102555 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamek@krzyztopor.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac na potrzeby projektu Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa święto-krzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na potrzeby projektu: Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa Świętokrzyskiego obejmującego konserwację i restaurację obiektu dziedzictwa kulturowego - Zamku Krzyżtopór poprzez: - Dokonanie oceny stanu zachowania zabytku poprzez przeprowadzenie wielokie-runkowych badań będących podstawą opracowania programów konserwatorskich i projektów restauracji obiektu. - Opracowanie niezbędnej dokumentacji określającej postępowanie konserwatorskie przy adaptacji pomieszczeń zamku na potrzeby obsługi ruchu turystycznego. - Przeprowadzenie prac restauratorskich zw. z adaptacją pomieszczeń Zamku na po-trzeby obsługi ruchu turystycznego. - Wykonanie zabezpieczeń struktury zabytku poprzez przeprowadzenie prac konserwatorskich przy murach zamku i wymiane tymczasowych zadaszeń na nowe uwzględniające eksponowanie sylwety zamku jako trwałej ruiny - Restauracja posadzki dziedzińca - Restauracja budynku bramnego - Wyeksponowanie wartości historycznych poprzez opracowanie i wykonanie oznakowania tras zwiedzania Zamku oraz iluminację obiektu - Częściowa restauracja ogrodów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000 zł (słownie zł: sto tysięcy). Uwaga: wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku, do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki : 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej Pzp ),tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników, 2.2. dla realizacji prac konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich: osobą która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 2.3. dla realizacji prac i badań archeologicznych: osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. 2.4. dla realizacji kierowania robotami budowlanymi na zabytku nieruchomym: osobą, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co naj-mniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. Posiadają doświadczenia w zakresie: 3.1 wykonania dokumentacji projektowej tj. opracowania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych porównywalnej pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia, dla którego ma być opracowana dokumentacja projektowa. Za porównywalne zamówienie uważa się wykonanie projektu konserwatorskiego, programu prac konserwatorskich, lub programu prac restauratorskich dla każdej w/w dokumentacji projektowej zabytku nieruchomego, 3.2 realizacji prac konserwatorskich i restauratorskich wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac konserwatorskich lub restauratorskich o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł każda z nich. 3.3 realizacji prac archeologicznych wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac archeologicznych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda z nich. 4 Posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia: 4.1 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co naj-mniej 5.000.000,00 zł. 4.2 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów i oświadczeń - w pierwszej kolejności według kryterium spełnia lub nie spełnia . Jeżeli ilość wniosków spełniają-cych minimalne wymagania będzie większa niż 4, Zamawiający dokona oceny według poniższego kryterium i przyzna punkty według następujących zasad: a)1 punkt - za wymagane co najmniej wykonanie 2 dokumentacji projektowych, o której mowa w powyższym pkt. 3.1 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 1 pkt. za każdą dodatkowo opra-cowaną dokumentację, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie); b) 1 punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace konserwatorskie i restaura-torskie, o której mowa w powyższym pkt. 3.2 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 5 pkt. za każdą dodatkową prace konserwatorską lub restauratorską spełniającą wymagania powyższego pkt. 3.2, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie), c) 1 punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace archeologiczne, o której mowa w powyższym pkt. 3.3 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 3 pkt. za każdą dodatko-wą prace archeologiczną spełniającą wymagania powyższego pkt. 3.3, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie). Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 4 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, które uzyskały największą łączną ilość punktów z sumy punktów, o których mowa w powyższych ppkt b i c. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert, uznaje się za wykluczonego z niniejszego po-stępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu doko-nywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki : 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej Pzp),tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 2.1. posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników, 2.2. dla realizacji prac konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich osobą która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 2.3. dla realizacji prac i badań archeologicznych: osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. 2.4. dla realizacji kierowania robotami budowlanymi na zabytku nieruchomym: osobą, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co naj-mniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. Posiadają doświadczenia w zakresie 3.1 wykonania dokumentacji projektowej tj. opracowania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych porównywalnej pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia, dla którego ma być opracowana dokumentacja projektowa. Za porównywalne zamówienie uważa się wykonanie projektu konserwatorskiego, programu prac konserwatorskich, lub programu prac restauratorskich dla każdej ww dokumentacji projektowej zabytku nieruchomego, 3.2 realizacji prac konserwatorskich i restauratorskich: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac konserwatorskich lub restauratorskich o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł każda z nich. 3.3 realizacji prac archeologicznych wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac archeologicznych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda z nich. 4 Posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia: 4.1 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co naj-mniej 5.000.000,00 zł. 4.2 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów i oświadczeń - w pierwszej kolejności według kryterium spełnia lub nie spełnia. Jeżeli ilość wniosków spełniają-cych minimalne wymagania będzie większa niż 4, Zamawiający dokona oceny według poniższego kryterium i przyzna punkty według następujących zasad: a)1 punkt - za wymagane co najmniej wykonanie 2 dokumentacji projektowych, o której mowa w powyższym pkt. 3.1 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 1 pkt. za każdą dodatkowo opra-cowaną dokumentację, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie); b) 1 punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace konserwatorskie i restaura-torskie, o której mowa w powyższym pkt. 3.2 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 5 pkt. za każdą dodatkową prace konserwatorską lub restauratorską spełniającą wymagania powyższego pkt. 3.2, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie), c) 1 punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace archeologiczne, o której mowa w powyższym pkt. 3.3 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 3 pkt. za każdą dodatko-wą prace archeologiczną spełniającą wymagania powyższego pkt. 3.3, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie). Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 4 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, które uzyskały największą łączną ilość punktów z sumy punktów, o których mowa w powyższych ppkt b i c. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert, uznaje się za wykluczonego z niniejszego po-stępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu po-twierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 1 Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w powyższych warunków udziału w pkt. 1 muszą być 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, składane jest jedno oświadczenie, które podpisuje ustanowiony pełnomocnik jeżeli wynika to z udzielonego pełnomocnictwa, lub wszyscy Wykonawcy składający wspólnie ofertę. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym). Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, W przypadku spółek jawnych - spółek cywilnych do oferty należy złączyć zaświadczenia na spółkę. 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym). W przypadku spółek jawnych - spółek cywilnych do oferty należy złączyć zaświadczenia zarówno na spółkę jak i na każdego wspólnika. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. - o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. z 2002r., nr 197, poz. 1661 z póź. zm.). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 1.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1.7.1 zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższych pkt 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b.- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokument(y) pod lit. a i c - winien(y) być wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym, zaś dokument wymieniony pod lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. 1.7.2 zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym pkt 1.5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą.. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. 1.7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.7.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio postanowienia pkt. 1.7.1 w tym zakresie. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w powyższych warunków udziału pkt. 2 muszą być 2.1 warunek w zakresie pkt. 2.1 - Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n/w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.2 warunek w zakresie pkt. 2.2 - 2.4 Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, wykształcenie wzorze stanowiącym załącznik nr 4 i 4a do ogłoszenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n/w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.3. W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 2.4. dla osoby(ów) przewidzianych do realizacji kierowania robotami budowlanymi na zabytku nieruchomym ( pkt. 2.4 powyższych warunków udziału) stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenia o kwalifikacjach zawodowych Wymagana forma dokumentu - oryginał lub lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa powyższych warunków udziału w pkt. 3 muszą być 3.1 sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ogłoszenia. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 3.1. powyższych warunków udziału. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n/w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3.2 sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac konserwatorskich lub restauratorskich wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w 3.2. powyższych warunków udziału. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n/w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3.3 sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac archeologicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do ogłoszenia. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w 3.3. powyższych warunków udziału. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n/w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3.4. dokumenty potwierdzające, że dokumentacja projektowa, prace konserwatorsko - restauratorskie jak i archeologiczne przedstawione w wykazach zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 4. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa powyższych warunków udziału w pkt. 4 muszą być 4.1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy zgodnie z wymogiem określonych w pkt. 4.1. powyższych warunków - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 4.1 powyższych warunków udziału., 4.2 warunek w zakresie pkt. 4.2 polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie n.w może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Przedłożony dokument winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdz. 4.2. powyższych warunków udziału. 5. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 5.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału dialogu konkurencyjnym, we wzorze stanowiącym za-łącznik nr 1 5.2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 5.3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty występujących wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 5.5. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą łącznie spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zakres zagadnień związanych z przedmiotem zamówienia podejmowanych podczas prowadzonego dialogu obejmować będzie między innymi konkretyzacje przedmiotu zamówienia pozwalającą na przygotowanie klarownej i jednoznacznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujących i rozwijających hasłowego na tą chwilę zakresu prac jakich wykonanie zamawiający uznaje za niezbędne. Rodzaj prac i usług do wykonania nie zamyka się obecnie w samym trybie ich realizacji. Sporządzenie specyfikacji dla poszczególnych zakresów możliwe będzie dopiero po zakończeniu dialogu z wykonawcami. Szczegółowa analiza zadań i harmonogramu, po konsultacjach z Urzędem Konserwatora Zabytków odpowiedzialnym za wydanie zezwoleń na każdy rodzaj prac, wykazała potrzebę zaangażowania firmy lub jednostki, której możliwości i doświadczenie zapewnią w trybie poligonowym przeprowadzenie badań, stworzenie programów i projektów w wybranych zakresach oraz wykonanie prac zgodnie z zasadami postępowania konserwatorskiego. Zamawiający po zakończeniu dialogu z wykonawcami stanowiącego drugi etap niniejszego postępowania uważa za konieczną możliwość precyzyjnego wskazania: zakresu niezbędnych badań konserwatorskich oraz restauratorskich zakresu programu prac konserwatorskich oraz restauratorskich zakresu badań i prac archeologicznych mających na celu opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zabytku, określenie stanu jego zachowania oraz wypracowanie optymalnych sposobów i technik przeprowadzenia robót budowlanych na wskazanym zabytku nieruchomym..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeżdzie, Ujazd 73, 27-570 Iwaniska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przewiduje się współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Święto-krzyskiego na lata 2007 - 2013 Informacje dotyczące składania wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyj-nym 1) Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w formie pisemnej. 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia. 4) Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający dekompletację i ponumerowane. 5) Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji IV pkt. 3.4).Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć napisem Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym na wykonanie prac na potrzeby projektu Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa Świetokrzyskiego 6)Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 7)Wniosek oraz załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny). Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie wskazanej w sekcji III.2. Wszelkie poprawki i zmiany we wniosku winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) Wniosek. 8) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 9) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10)W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11) Zamawiający udostępni formularze: - Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia), - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (zał. nr 2), - Informacji dotyczącej przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników- (zał. nr 3), - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - (zał. nr 4 i zał. nr 4a) - Wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych - (zał. nr 5), - Wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich - ( zał. nr 6), - Wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac archeologicznych - ( zał. nr 7) - na własnej stronie internetowej http iwaniska.pl bip gdzie zamieszczone będzie również ni-niejsze ogłoszenie o zamówieniu oraz w siedzibie Zamawiającego. 12)Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporzą-dzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowia-dać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego. 13)Wzór umowy o dofinansowanie projektu znajduje się na stronie Regionalnej Instytucji Zarządza-jącej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013: www.rpo-swietokrzyskie.pl . 14)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie między innymi zobo-wiązany do podpisania umowy przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę równą wartości kontraktu za świadczone usługi. 15) W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą przez strony pisemnie lub za pomocą faksu ( tel. faks: 015 8601133).z wyłą-czeniem przypadku wykonania przez Wykonawcę (na wezwanie przekazane faksem przez Zama-wiającego) dyspozycji art. 26 ust. 3, która następuje tylko w formie pisemnej 16) Ewentualnych wyjaśnień, w imieniu Zamawiającego, udzielać będzie Pan Edward Białobrzeski, tel. 041 366 30 16 ( Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach, Sp z o.o., ul. Sienkiewicza 53, 25 - 002 Kielce).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- "Usuwanie awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszk. wielorodz. oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Strzelce Opolskie w 2026 r."
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
- Przebudowa boiska sportowego w Złejwsi Małej - kontynuacja
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





