eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › przetarg nieograniczony na dostawę pojazdu Ratownictwa Medycznego typu C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Sopot: przetarg nieograniczony na dostawę pojazdu Ratownictwa Medycznego typu C
Numer ogłoszenia: 102509 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią , ul. B. Chrobrego 10, 81-756 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 5558103, 5558117, faks 0-58 5558100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę pojazdu Ratownictwa Medycznego typu C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYMAGANIA TECHNICZNE SAMOCHODU BAZOWEGO I PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO KARETKI SPECJALISTYCZNEJ TYPU C Z ZABUDOWĄ CZĘŚCI MEDYCZNEJ I WYPOSAŻENIEM Marka i model: Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji - 2009 Nazwa i adres wykonawcy zabudowy przedziału medycznego ....................................... I. Nadwozie 1.Typu furgon z izolacją termiczną i akustyczną. 2.Częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu. 3.Przystosowany do przewozu min. 4 osób w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach. 4. Kabina kierowcy dwuosobowa zapewniająca miejsce pracy kierowcy zgodnie z PN EN 1789. 5. Wysokość przedziału medycznego min 1,85 m. 6.Długość przedziału medycznego min 3,25 m. 7. Szerokość przedziału medycznego min 1,70 m. 8.Drzwi tylne wysokie, przeszklone, otwierane na boki o min 2600. 9.Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą. 10.Okna przedziału medycznego pokryte w 2-3 wysokości folią półprzeźroczystą. 11.Uchwyt sufitowy dla pasażera przedziału kierowcy 12.Częściowo przeszklona ścianka działowa oddzielająca kabinę kierowcy od przedziału medycznego wyposażona w drzwi przesuwne. Drzwi nie powinny mieć możliwości otwierania podczas ruchu pojazdu, nie może być możliwości poruszania się pojazdem przy otwartych drzwiach - zgodnie z wymogami normy PN EN 1789:2007. II. Silnik 1.Zasilany olejem napędowym z zapłonem samoczynnym, turbodoładowaniem, elastyczny, zapewniający przyspieszenie pozwalające na sprawną pracę w ruchu miejskim.Ambulans obciążony do dop. masy brutto 3,5 tPrzyspieszenie od 0-80 km h w ciągu 35 sek. oraz od 40 do 80 km h na 3-cim lub 4-tym w ciągu 27 sek. 2.Silnik o mocy min. 160 KM. 3.Moment obrotowy min. 350 Nm. III. Zespół napędowy 1.Skrzynia biegów manualna synchronizowana 2.Min. 5-biegów do przodu i bieg wsteczny. 3.Napęd na koła przednie lub tylne. 4.System stabilizacji toru jazdy typu ESP, 5.System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej przy ruszaniu typu ASR, 6.Układ wspomagania ruszania pod górę typu hill assistant lub równoważny IV. Zawieszenie 1.Zawieszenie posiadające stabilizator obu osi. Zawieszenie przednie i tylne wzmocnione zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta (opisać oferowane rozwiązanie) lub zawieszenie hydropneumatyczne. 2.Zawieszenie gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni, stabilność w trudnym terenie, oraz odpowiedni komfort transportu chorego. V. System hamulcowy 1.Ze wspomaganiem. 2.Z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania. 3.Elektroniczny korektor siły hamowania 4.Układ wspomagania nagłego hamowania VI. Układ kierowniczy 1.Ze wspomaganiem. 2.obrysowa średnica zawracania max 13,8 m 3.Kolumna kierownicy regulowana min. w jednej płaszczyźnie VII. Wyposażenie pojazdu 1.Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Niepobiera się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w zakresie tego warunku wymagane jest aby wykonali dostawy pojazdów określonych w PN-EN 1789, ; . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki wykonawca spełnił. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu ofertowym pkt. 5 ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz zrealizowanych dostaw pojazdów określonych w PN-EN 1789 i dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, B. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: 1. opis oferowanego pojazdu, 2. świadectwo homologacji na oferowany pojazd skompletowany, 4. deklaracja zgodności CE na zamontowaną podstawę noszy głównych, 5. deklaracja zgodności CE na nosze główne, 6. deklaracja zgodności CE na pozostały sprzęt medyczny oferowany przez Wykonawcę, C. Wykonawcy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego ( dotyczy konsorcjum, spółek cywilnych itp.) : 1. ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2. z treści tego dokumentu musi wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postanowieniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3. każdy z Wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców są spełnione dokumenty te będą oceniane łącznie. D. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. Nr 71, poz. 645 ) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sopot.pl/eGmina/pl/cityzone/BIP/Zamowienia/index.html?pageIndex=1&rz=-1&sb=0&to=-1&s=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 81-756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10 , pok. 132 ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:00, miejsce: 81-756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10 , pok. 132 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.