Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Gdańsk: ZP/PN/4/2007 - Dostawa i montaż mebli bibliotecznych do siedziby głównej WiMBP oraz do wytypowanych filii m. Gdańska w roku 2007
Numer ogłoszenia: 102507 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, fax 058 3019618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/4/2007 - Dostawa i montaż mebli bibliotecznych do siedziby głównej WiMBP oraz do wytypowanych filii m. Gdańska w roku 2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie, dostawa i montaż mebli bibliotecznych, zgodnie ze szczegółowym opisem oraz z załączonymi do siwz rysunkami, podanych wymiarach i ilościach. (Załącznik Nr 7).- 75 pozycji mebli (biurka , krzesła obrotowe, krzesła drewniane, zabudowa gabinetu Szanghajskiego, lady biblioteczne, półki wiszace, regały stojace i na kółkach,szafy ubraniowe, aktowe, szafki gospodarcze, stoły, stoliki, witryny, zabudowa ścian szafami i regałami) 2. Dostawa mebli i ich montaż winien odbywać się bądź w siedzibie Zamawiającego, bądź w wyszczególnionych filiach, położonych w granicach administracyjnych Miasta Gdańska. Wykaz filii w załączeniu do siwz (zał nr 6). 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie meble były wykonane z materiałów i surowców wysokiej jakości i trwałości, zgodnie z PN, dopuszczonych do obrotu stosowania, posiadały atesty lub certyfikaty na higieniczność, palność tkanin tapicerowanych i wytrzymałość , wystawione przez uprawnione instytucje. Meble nie mogą zawierać elementów, zagrażających zdrowiu i życiu użytkowników. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji dobrej jakości mebli na okres 24 miesięcy od dnia dostawy, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego. 5. Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wykonać pomiary w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i dokonać ewentualnych korekt wymiarów. Wymiary podane są w centymetrach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.50.00 - Meble biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W tym postepowaniu Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1) Spełniają warunki o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy i nie są wykluczeni z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy. 2) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia na dostawę mebli o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto każda dostawa. 3) zaoferują meble, które spełnią wymagania techniczne opisane w rozdziale I SIWZ. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów jn. a) ocena spełniania warunku o którym mowa w ust.1 pkt 1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale III ust.1 pkt 1,2, 3, b) ocena spełniania warunku o którym mowa w ust.1 pkt 2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale III ust.1 pkt 5 i 6. c) ocena spełniania warunku o którym mowa w ust.1 pkt 3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale III ust.1 pkt 7-8. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a także, gdy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków bądź też złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia niżej wymienionych dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wypełnionego druku oferty - wg wzoru zał nr 1 do siwz 3) Podpisanego oświadczenia zg. z treścią art.22 ust.1 Ustawy Pzp, wg. Wzoru zał nr 2 do siwz 4) Wypełnionego formularza cenowego wg wzoru zał nr 3 do siwz 5) Wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu co najmniej dwóch dostaw mebli o wartości co najmniej 50.000 PLN brutto każda dostawa, wg. Wzoru zał nr 4 do siwz. 6) Dokumentów potwierdzających, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie /np. referencje/. 7) Opisu technicznego mebli potwierdzającego iż oferowane meble spełniają wymagania techniczne opisane w rozdziale II SIWZ wg wzoru zał. Nr 5 do siwz 8) Atestów lub certyfikatów higienicznych na płytę meblową, klej, atestów lub certyfikatów palności tkanin tapicerowanych , wytrzymałości krzeseł, wystawionych przez uprawnione instytucje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 - lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 - pokój Nr 320.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA W OBIEKTACH KPP W WEJHEROWIE ORAZ KP W ŁEBIE
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, modułowego systemu dydaktycznego modelującego zachowanie się cieczy w procesach przemysłowych
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku w 2026 r.
- Dostawa trokarów laparoskopowych i zamykaczy na potrzeby Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Onkologicznej, Transplantacyjnej i Ogólnej UCK
- Usługa przeprowadzenia ilościowej analizy mikroRNA (miRNA) metodą sekwencjonowania wysokoprzepustowego
- Utrzymanie Systemu Wskaźnikowego Pomiaru pyłu PM10 na terenie Gmin Gdynia, Sopot i Wejherowo w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyposażenia w ramach projektu: "Modernizacja budynku Biblioteki - Centrum kultury im. Jana Raka w Lubsku wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu przyległego"
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na potrzeby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Meble biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.