To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Łódź: Roboty remontowe podłóg w salach: Maliwatt, włóknin, wykończalni i pneumotermiki w budynku Produkcyjno-Magazynowym Instytutu Włókiennictwa przy ul. Brzezińskiej 1/3 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 102501 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129062 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókiennictwa, ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163103, faks 042 6792638.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe podłóg w salach: Maliwatt, włóknin, wykończalni i pneumotermiki w budynku Produkcyjno-Magazynowym Instytutu Włókiennictwa przy ul. Brzezińskiej 1/3 w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe podłóg w salach: Maliwatt, włóknin, wykończalni i pneumotermiki w budynku Produkcyjno-Magazynowym Instytutu Włókiennictwa przy ul. Brzezińskiej 1/3 w Łodzi. Roboty obejmują: a) wymianę posadzki w sali Maliwatt wraz z deklowaniem otworów wentylacyjnych i instalacyjnych w podłodze b) naprawę posadzek w sali włóknin wraz z deklowaniem otworów wentylacyjnych i instalacyjnych w podłodze c) zabezpieczenie posadzki w okolicy pralnicy na sali wykończalni d) wymianę posadzki w sali pneumotermiki wraz z deklowaniem otworów wentylacyjnych i instalacyjnych w podłodze Miejsca zastosowania posadzki epoksydowej, posadzki zabezpieczonej żywicą epoksydową oraz posadzki betonowej dla powyższych zadań są przedstawione w trzech załącznikach graficznych nr 1, 2, 3 i 4 dołączonych do SIWZ (załącznik nr 10). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową i Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót załączoną do SIWZ (załącznik nr 10). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. Wymagany termin płatności: min. 30 dni od daty dostarczenia faktury. Wymagany termin gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze umowy. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w Dokumentacji Projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się urządzenia i materiały równoważne rozumiane jako urządzenia/materiały wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji uzyskają akceptację Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOWATOR Spółka z o.o., ul. Brukowa 26, 91-341 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184033,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239850,00
Oferta z najniższą ceną: 239850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239850,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO IV
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Dostawa mięsa, królików, gryzoni i drobiu dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o. o. w 2026 roku
- Wykonanie multimediów dla e-materiałów do nauki języka obcego zawodowego dla branży elektroenergetycznej, elektroniczno-mechatronicznej, motoryzacyjnej"
- Dostawa owoców i warzyw dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o. o. w 2026 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Remont lokali komunalnych 1) część 1 - ul. Wyspiańskiego 2 m. 16 2) część 2 - ul. Śmiała 5/7 m. 6 3) część 3 - ul. Dymińska 10 m. 69 4) część 4 - ul. Krasińskiego 2/4/6 m. 39
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





