Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Będzin: sukcesywna dostawa piasku, żwiru oraz kruszywa drogowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., do kontaktów: Halina Kawula, ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax 032 2673617, e-mail: interpromex@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.interpromex.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:Usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa piasku, żwiru oraz kruszywa drogowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Będzin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa piasku, żwiru oraz kruszywa drogowego. Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zagwarantują dostawę przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części (zadania): I. Dostawa piasku i żwiru. 1. Przedmiotem zamówienia części I jest zakup i sukcesywna dostawa piasku budowlanego w ilości 5000 t, piasku uszlachetnionego w ilości 300 ton.i żwiru w ilości 100 t. do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11 oraz bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości piasku żwiru niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 3. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą faksu. 4. Dostawca dostarczy atesty i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu. II. Dostawa kruszywa drogowego. 1. Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i sukcesywna dostawa kruszywa drogowego do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11. Zamawiający przewiduje także dostawy w/w materiałów budowlanych bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 1.1 Kruszywo w ilości 4000 ton, w następującym asortymencie : a) tłuczeń dolomitowy o granulacji 31,5 - 63 mm, w ilości 5000 ton b) kliniec dolomitowy o granulacji 10 - 31,5 mm, w ilości 5000 ton c) kruszywo nie sortowane w ilości 3000 ton d) grys dolomitowy w ilości 150 ton e) kruszywo łupkowe w ilości 500 ton f) kruszywo żużlowe w ilości 500 ton 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości kruszywa niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 3. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą faksu. 4. Dostawca dostarczy atesty i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta powinna zawierać: 1. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2. 3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. UWAGA ! Zmiana treści formularza ofertowego równoznaczna będzie ze zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w płaceniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych lub przedstawienie dokumentów potwierdzających uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji wraz z referencjami. 10. Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy, na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 11. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I 1. Przedmiotem zamówienia części I jest zakup i sukcesywna dostawa piasku budowlanego w ilości 5000 t, piasku uszlachetnionego w ilości 300 ton. i żwiru w ilości 100 t. do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11 oraz bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości piasku żwiru niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Część II 1. Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i sukcesywna dostawa kruszywa drogowego do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11. Zamawiający przewiduje także dostawy w/w materiałów budowlanych bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 1.1 Kruszywo w ilości 4000 ton, w następującym asortymencie: a) tłuczeń dolomitowy o granulacji 31,5 - 63 mm, w ilości 5000 ton b) kliniec dolomitowy o granulacji 10 - 31,5 mm, w ilości 5000 ton c) kruszywo nie sortowane w ilości 3000 ton d) grys dolomitowy w ilości 150 ton e) kruszywo łupkowe w ilości 500 ton f) kruszywo żużlowe w ilości 500 ton 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości kruszywa niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium : 1. Dla części I - Dostawa piasku i żwiru w wysokości 2 000, 00 zł. ( słownie : dwa tysiące złotych ) 2. Dla części II - Dostawa kruszywa drogowego w wysokości 5800, 00 zł. ( słownie ; pięć tysięcy osiemset złotych ) Wadium może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ) Oferent sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacać na konto : ING Bank Śląski S.A. w Katowicach Oddział Będzin, Nr konta : 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002. Wniesienie wadium należy dokonać najpóźniej do dnia. 10-.02.2007 r. a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach lub poręczeniach, oryginały należy zdeponować u Głównego Księgowego, a kopie z potwierdzeniem złożenia dołączyć do oferty. Gwarancje powinny być ważne przez cały okres związania ofertą. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, - na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. Utrata wadium Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej dwie dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości min. 80% wartości przedmiotowego zamówienia każda oraz iż dysponuje do wyłącznej dyspozycji zamawiającego co najmniej jednym pojazdem do przewozu kruszywa o ładowności min. 25 ton oraz co najmniej jednym samochodem samowyładowczym o ładowności do 12 ton. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, powinien on do oferty złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 oraz załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, wyszczególnione w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, powinien on do oferty złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 oraz załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, wyszczególnione w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty, przez dwa lub więcej podmiotów ( np. konsorcjum firm, spółkę cywilną ) pod warunkiem, że będzie ona spełniać następujące wymagania : - podmioty składające ofertę wspólną muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, - oferta musi być podpisana w taki sposób aby prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie ( członków konsorcjum ), - każdy z podmiotów ( członków konsorcjum ) musi złożyć wszelkie dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej przedłożą przed podpisaniem umowy, umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej, - umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż czas realizacji zamówienia, - umowa konsorcjum musi określać cel gospodarczy w jakim została zawarta, - umowa konsorcjum musi wskazywać reprezentanta ( lidera ) konsorcjum, - w umowie konsorcjum musi być określony zakres zadania przewidziany do wykonania przez każdego z członków konsorcjum, - z umowy konsorcjum musi wynikać, iż członkowie konsorcjum za zobowiązania wobec zamawiającego odpowiadają solidarnie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 10:00, Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ( Sekretariacie ) - 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zakup i sukcesywna dostawa piasku i żwiru. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia części I jest zakup i sukcesywna dostawa piasku budowlanego w ilości 5000 t, piasku uszlachetnionego w ilości 300 ton.i żwiru w ilości 100 t. do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11 oraz bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Przedmiotem zamówienia części I jest zakup i sukcesywna dostawa piasku budowlanego w ilości 5000 t, piasku uszlachetnionego w ilości 300 ton.i żwiru w ilości 100 t. do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11 oraz bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości piasku żwiru niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 3. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą faksu. 4. Dostawca dostarczy atesty i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zakup i sukcesywna dostawa kruszywa drogowego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i sukcesywna dostawa kruszywa drogowego do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11. Zamawiający przewiduje także dostawy w/w materiałów budowlanych bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i sukcesywna dostawa kruszywa drogowego do bazy materiałowej firmy, zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryska 11. Zamawiający przewiduje także dostawy w/w materiałów budowlanych bezpośrednio na prowadzone budowy zlokalizowane na terenie Gminy Będzin w odległości 10 km od bazy firmy. 1.1 Kruszywo w ilości 4000 ton, w następującym asortymencie: a) tłuczeń dolomitowy o granulacji 31,5 - 63 mm, w ilości 5000 ton b) kliniec dolomitowy o granulacji 10 - 31,5 mm, w ilości 5000 ton c) kruszywo nie sortowane w ilości 3000 ton d) grys dolomitowy w ilości 150 ton e) kruszywo łupkowe w ilości 500 ton f) kruszywo żużlowe w ilości 500 ton 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości kruszywa niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 3. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą faksu. 4. Dostawca dostarczy atesty i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Będzinie
- Transformacja szkół przyszłością regionu - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Będzińskim - modernizacja obiektów ZSOiT w Wojkowicach i ZSOiT w Siewierzu.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszyw i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remont dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Brudzeń Duży- powtórzony
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. (II postępowanie)
- "Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na składy drewna oraz naprawa składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach: Dobrzanka ,Kuźmina, Malawa, Jasienica."
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.