eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2008 roku



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Kościelisko: Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 102488 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na obsłudze geodezyjnej Gminy Kościelisko w 2008 roku Zakres świadczonych usług: Zadanie nr 1: Wznowienie znaków granicznych wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), z uwzględnieniem: -za pierwszy znak graniczny, -za następny znak graniczny. Zadanie nr 2: Wyznaczenie reperów wysokościowych na wskazanym obiekcie poprzez oznakowanie zgodnie z wytycznymi instrukcji geodezyjnej oraz wykonanie 3 egzemplarzy szkicu lokalizacji wyznaczenia reperu oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej TXT, z uwzględnieniem: - wyznaczenia pierwszego repera na wskazanym obiekcie, - wyznaczenia kolejnego dodatkowego repera na wskazanym obiekcie, Zadanie nr 3: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 eg-zemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) dla: a)opracowania jednej działki w ramach jednej parceli z Lwh/Kw (liczba wykazu hipotecznego/księga wieczysta), b)opracowania jednej działki w ramach wielu parcel tworzących tą działkę z uwzględnieniem: - pierwszej parceli z pierwszego Lwh/Kw, - następnej parceli z pierwszego Lwh/Kw - pierwszej parceli z kolejnego Lwh/Kw, - następnej parceli z kolejnego Lwh/Kw Zadanie nr 4 Bieżąca obsługa inwestycji: a)Wytyczenie i zamarkowanie punktu głównego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu b) Wytyczenie i zamarkowanie punktu pośredniego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu Zakres i miejsce wykonania poszczególnych zadań będzie zlecane przez Zamawiającego każdorazowo odrębnymi zleceniami. Opracowania muszą być sporządzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Opracowania muszą być opracowane w sposób zapewniający przyjęcie do zasobu geodezyjno-kartograficznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.23.22.10 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych usług, co najmniej dwóch (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu wykonanych usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi tam wymienione zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać: przedmiot wykonanej usługi, datę wykonania, odbiorcę usługi oraz wartość. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). a)wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), b)wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych usług, co najmniej dwóch (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu wykonanych usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi tam wymienione zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać: przedmiot wykonanej usługi, datę wykonania, odbiorcę usługi oraz wartość, c) wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wznowienie znaków granicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), z uwzględnieniem: - za pierwszy znak graniczny, - za następny znak graniczny. 74.27.40.00-0, 74.23.22.10-9..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.23.22.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wyznaczenie reperów wysokościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyznaczenie reperów wysokościowych na wskazanym obiekcie poprzez oznakowanie zgodnie z wytycznymi instrukcji geodezyjnej oraz wykonanie 3 egzemplarzy szkicu lokalizacji wyznaczenia reperu oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej TXT, z uwzględnieniem: 1) wyznaczenia pierwszego repera na wskazanym obiekcie, 2) wyznaczenia kolejnego dodatkowego repera na wskazanym obiekcie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.23.22.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Opracowanie mapy dla celów prawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 eg-zemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) dla: 1) opracowania jednej działki w ramach jednej parceli z Lwh/Kw (liczba wykazu hipotecznego/księga wieczysta), 2) opracowania jednej działki w ramach wielu parcel tworzących tą działkę z uwzględnieniem: - pierwszej parceli z pierwszego Lwh/Kw, - następnej parceli z pierwszego Lwh/Kw - pierwszej parceli z kolejnego Lwh/Kw, - następnej parceli z kolejnego Lwh/Kw..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.23.22.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Bieżąca obsługa inwestycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca obsługa inwestycji: 1) Wytyczenie i zamarkowanie punktu głównego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu 2) Wytyczenie i zamarkowanie punktu pośredniego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu. 74.27.40.00-0, 74.23.22.10-9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.23.22.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.