eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynPRZEBUDOWA UL. ŁOWICKIEJ W TUSZYNIE O DŁUGOŚCI 232,20 m.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Tuszyn: PRZEBUDOWA UL. ŁOWICKIEJ W TUSZYNIE O DŁUGOŚCI 232,20 m.
Numer ogłoszenia: 102467 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74341 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. ŁOWICKIEJ W TUSZYNIE O DŁUGOŚCI 232,20 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przebudowy wchodzi: - ul. Łowicka w Tuszynie na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Parkowej (szer.11.50m) - na tym odcinku następuje tylko przebudowa istniejącej konstrukcji jezdni zachowując istniejące obramowanie jezdni oraz konstrukcję chodników, - ul. Łowicka w Tuszynie na pozostałym odcinku do ul. Tylnej (szer. 11.36m) - przebudowa jezdni wraz z chodnikami i zjazdami do posesji. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym przedmiarze robót (zał. nr 12). Lokalizacja wg projektu budowlano - wykonawczego (zał nr 13). Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1. Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia 2. Usunięcie kolizji uzbrojenia w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania inwestycji . 3. Pełna obsługa geodezyjna, to jest tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 2 egz, oraz dokumentacja powykonawcza budowy, 4. Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Opłaty za zużytą energię elektryczną, wodę, obciążają Wykonawcę. 5. W przypadku wystąpienia robót związanych z wykopami, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia. 6. Wykonanie dojazdów na placu budowy i do zaplecza budowy oraz zjazdów gospodarczych do wszystkich przyległych działek - w granicy pasa drogowego. 7. Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Dokumentacja winna być także uzgodniona z Zamawiającym w zakresie zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu miasta. 8. Sporządzenie planu BIOZ. 9. Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Inne informacje: Sposób prowadzenia robót określony jest w dokumentacji projektowej, warunkach uzgodnieniowych gestorów sieci oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał nr 11 do SIWZ). Zakres robót ujęto w przedmiarze robót stanowiących (zał. nr 12 do SIWZ). Załączony przedmiar robót ma charakter informacyjno - pomocniczy. Zamawiający nie będzie badał szczegółów pozycji kosztorysowych w ofercie. Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, zakresem przebudowy, zakresem robót, sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego oraz innymi przepisami prawa za wynagrodzeniem ryczałtowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 509083.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo UNIDRO S.A., ul. Skierniewicka 3/5,, 93-114 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 509083.21
  • Oferta z najniższą ceną: 509083.21 oferta z najwyższą ceną: 519170.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.