Ogłoszenie z dnia 2006-02-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ZP-Pd/G/2/06 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie, do kontaktów: Pan Wiesław Fornal - procedura; Pan Marcin Krupa - przedmiot zamówienia, ul. Terespolska 15A, pokój 750, 03-813 Warszawa, tel. 022 509 15 34, fax 022 509 16 31. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-Pd/G/2/06. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz mycie okien raz na pół roku w obiekcie Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Terespolskiej 15A, będącego w użytkowaniu Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie i Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24; data rozpoczęcia: 01.06.2006; data zakończenia: 31.05.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w wysokości:14.000,00 złotych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: do 21 od otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wypadku wyboru oferty, złożonej przez podmioty występujące wspólnie, przed podpisaniem umowy wymagane będzie złożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), w okresie realizacji zamówienia (01.06.2006 r. - 31.05.2008 r.), a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia i złożą stosowne oświadczenie. 6. posiadają personel przygotowany do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby ilość osób przewidzianych przez Wykonawcę do świadczenia usługi nie była mniejsza niż: 47 osób, w tym 5 osób świadczących serwis dzienny w godzinach 8-16 oraz 1 osoba nadzorująca. Z uwagi na sprzątanie pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, dwie osoby przewidziane do serwisu dziennego i 1 osoba nadzorująca muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej "poufne" zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania bezpieczeństwa (DZ. U. Nr 18, poz. 165 oraz z 2001 r. Nr 80, poz. 869). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431) przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy. Do realizacji zamówienia Wykonawca skieruje osoby nie karane. 7. w okresie ostatnich trzech lat należycie zrealizowali co najmniej jedną usługę sprzątania w obiektach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, o porównywalnym zakresie do niniejszego zamówienia, t.j. usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych o charakterze biurowym nie mniejszych niż 15.000 m kw., i powierzchni zewnętrznych nie mniejszych niż 5.000 m kw. 8. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania zdolności kredytowej lub wielkości posiadanych środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości minimum 100.000 złotych. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; Ponadto wymagane jest złożenie przez Wykonawców: 6. dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; 7. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 8. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej jednej usługi o podobnym zakresie do niniejszego zamówienia, t.j. usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych o charakterze biurowym nie mniejszych niż 15.000 m kw., i powierzchni zewnętrznych nie mniejszych niż 5.000 m kw.; 9. wykazu personelu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem osób przewidzianych do serwisu dziennego i osoby nadzorującej, dla których należy dołączyć kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej "poufne" zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania bezpieczeństwa (DZ. U. Nr 18, poz. 165 oraz z 2001 r. Nr 80, poz. 869). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431) przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy; 10. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia, oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia przed zawarciem umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 100.000 złotych minimum, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-Pd/G/2/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.04.2006, godzina 10:00, Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie, ul. Terespolska 15A, pok. 750.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.02.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji) (II)
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynek Centrum Aktywności Społecznej.
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynki i pomieszczenia Urzędu Miejskiego.
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26
- Usługi sprzątania w Dziennym Domu Senior+ w Chomiąży Szlacheckiej w 2026 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





