eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO (zasilacze awaryjne UPS) DO PEDAGOGICZNEJ BIBLIOTEKI WOJEWÓDZKIEJ IM. KEN W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO (zasilacze awaryjne UPS) DO PEDAGOGICZNEJ BIBLIOTEKI WOJEWÓDZKIEJ IM. KEN W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 102415 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie , ul. Smyczkowa 14, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8530066, faks 022 8530066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO (zasilacze awaryjne UPS) DO PEDAGOGICZNEJ BIBLIOTEKI WOJEWÓDZKIEJ IM. KEN W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie, ul. Smyczkowa 14: 2. Wymagania ogólne dotyczące sprzętu: 2.1. Oferowany zasilacze mają charakteryzować się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania. 2.2. Wyklucza się zaoferowanie urządzeń używanych lub składanych z używanych części, sprzęt ma być fabrycznie nowy. 2.3. Oferowany sprzęt musi posiadać: 2.4. Certyfikat na znak bezpieczeństwa CE. 3. Warunki gwarancji i serwisu: 3.1. Wykonawca ma zapewnić: a) gwarancję - minimum trzy lata , b) realizację obsługi serwisowej w 48 h w systemie door-to-door. 3.2. Wymieniane zepsute podzespoły (w okresie gwarancji) muszą być fabrycznie nowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Krajowy Rejestr Sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Uwaga 1: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - ( formularz nr 2) - oryginał. Uwaga 2: W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp dokumenty, wymienione w pkt.1- 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w Jego skład. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 1 - 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca, oprócz dokumentów wskazanych w pkt.1- 2, załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty (formularz nr 1) - oryginał; 2) Wypełniony formularz cenowy (formularz nr 5) - oryginał; 3) Wypełniony formularz opis przedmiotu - oferowanego sprzętu (formularz nr 6) - oryginał; 4) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą Wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) w przypadku: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 3) lit. a ma być załączone do oferty w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pbw.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Smyczkowa 14, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Smyczkowa 14, pokój nr 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.