eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZaprojektowanie, wykonanie i dostawa folderów reklamowych do siedziby Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Gdańsk: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa folderów reklamowych do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 102325 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118104 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., ul. Na Stoku 50/II p., 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 350 11 00, faks 58 350 11 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka akcyjna Samorządu Województwa Pomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa folderów reklamowych do siedziby Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa folderów reklamowych do siedziby Zamawiającego, zwanych dalej przedmiotem zamówienia, w ilości i asortymencie określonym w pkt 2, 3, 4 poniżej. 2. Szczegółowy opis folderów reklamowych: . format: tryptyk (3 x kartka A4) - razem 6 stron; . full color . papier kredowy wysokiej jakości o gramaturze od 250 do 300 g, uszlachetniony folią błyszczącą lub/i lakierem wybiórczym (w zależności od projektu), falcowany; . dwie wersje językowe: polska i angielska; . nakład: 4.000 egzemplarzy, z tym, że w wersja polska ma wynosić 3.000 egzemplarzy, a wersja angielska - 1.000 egzemplarzy; 3. Folder reklamowy powinien przede wszystkim zawierać: . Mapę przebiegu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej - dopuszczalne jest symboliczne, liniowe przedstawienie trasy w trakcyjnej oprawie graficznej z wykorzystaniem wizualizacji przystanków (pliki z przykładową mapą stanowią Załącznik nr 5 do SIWZ); . Wizualizacje wszystkich 8 nowych przystanków PKM + ewentualnie zdjęcia stanu obecnego wybranych lokalizacji (pliki z przykładowymi wizualizacjami stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ); . Dwie infografiki przedstawiające w atrakcyjnej formie graficznej harmonogram inwestycji oraz orientacyjne czasy przejazdu na linii PKM (pliki z informacjami do wykorzystania w infografikach stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ); . Wyraźnie wyeksponowany logotyp PKM oraz inne logotypy wymagane przy promocji projektu dofinansowanego ze środków UE (pliki z logotypami stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ) w wersji full color. 4. Wszystkie materiały graficzne i teksty w polskiej wersji językowej dostarczy Zamawiający w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy. Przygotowanie wersji anglojęzycznej - na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego ostatecznej polskiej wersji folderu - leży po stronie Wykonawcy, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do pozyskania tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego języka angielskiego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia , własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był pierwszej jakości i kompletny. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym ostatecznego projektu folderów reklamowych w polskiej wersji językowej, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 8. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie oraz prawa zależne do przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku złej jakości dostarczanych folderów bądź innych dostrzeżonych usterek, braków i innych nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie rozpatrzyć reklamację Zamawiającego oraz dostarczyć foldery zgodne z zamówieniem w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia jej zgłoszenia, na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Sp. z o.o., ul. Sąsiedzka 2, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1,11 / Oferta z najwyższą ceną: 12988,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.