Ogłoszenie z dnia 2007-01-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Opolu przy ul. Koszalińskiej (Etap IV) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., do kontaktów: Jadwiga Gottman, ul. Budowlanych 4, 45-202 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545712, fax (077) 4566645, e-mail: otbsopole@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.otbs.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; społeczne budownictwo wielorodzinne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Opolu przy ul. Koszalińskiej (Etap IV). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Opole, ul. Koszalińska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa zespołu mieszkaniowego składającego się trzech budynków mieszkalnych czterokondygnacyjnych dla 88 rodzin. Mieszkania pod klucz; przystosowanie przynajmniej jednego mieszkania na parterze dla potrzeb osoby niepełnosprawnej. Do każdego mieszkania przynależna komórka lokatorska, a w każdej sekcji piwnicznej: wózkowania, pomieszczenie gospodarcze i pomieszczenia techniczne, a także wymiennikownia. Wewnętrzne instalacje: elektryczna, centralnego ogrzewania z sieci miejskiej, wodno-kanalizacyjną, centralnej ciepłej wody użytkowej. Zespół posiada pełny układ drogowy z parkingami, ciągami pieszymi, małą architekturą, z zadaszonymi śmietnikami, placem zabaw, terenem zielonym. Powierzchnia terenu - 8 532 m kw., powierzchnia zabudowy - 1 580,52 m kw., powierzchnia użytkowa - 3 793,74 m kw., kubatura - 20 070,72 m sześc. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1) oświadczenie, że zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia surowce, materiały, maszyny i urządzenia będą posiadać polski certyfikat na znak bezpieczeństwa "B" lub deklarację zgodności, wymagane przepisami atesty i inne dokumenty niezbędne do ich stosowania oraz eksploatacji przedmiotu zamówienia, 2) opis oferowanych urządzeń wyposażenia mieszkań, którymi są: 1) kuchnia elektryczna czteropalnikowa wolnostojąca z piekarnikiem wyposażona w: płytę ceramiczną, dwa pola grzejne standardowe o średnicy 145 mm, dwa pola grzejne standardowe o średnicy 180 mm, piekarnik z oświetleniem, termoregulator, system termoobiegu; klasa energetyczna A, kolor biały, 2) miernik ciepła z możliwością mierzenia zużycia wody - zalecany CQM-II (producent APATOR S.A.) lub równoważny, 3) centrale domofonowe. Do opisu należy dołączyć foldery producentów zawierające dane techniczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa trzech budynków mieszkalnych czterokondygnacyjnych dla 88 rodzin z podpiwniczeniem, wraz z małą architekturą i przyłączeniem do sieci miejskich: ciepłowniczej, wodociągowej, sanitarnej, i deszczowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. wybudowali budynek lub budynki mieszkalne wielorodzinne, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, b) dysponują kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikami robót instalacyjnych i elektrycznych, którzy posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia tych funkcji oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) uzyskali średnioroczne obroty w produkcji budowlano-montażowej minimum 10 000 000 zł w każdym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 20 % wartości złożonej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyżej określonych, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/ nie spełnia (weryfikując, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają wymagania). W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w pkt.1 i w pkt.3 c) każdy z wykonawców winien spełniać oddzielnie, a warunki określone w pkt.2 oraz w pkt.3a) i b) wykonawcy spełniają łącznie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć zamawiającemu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. w latach grudzień 2001 - grudzień 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (brutto w złotych), oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia oraz są członkami właściwej regionalnej Izby Inżynierów, 9) roczne sprawozdania finansowe za okres 2003, 2004 i 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy niezobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów, określających obroty oraz zobowiązania i należności, 10) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową oraz wysokość wykazanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy; wystawiona nie wcześniej niż niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11) polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wyszczególnione w pkt. 1-5 oraz pkt. 9-11 składa oddzielnie każdy z wykonawców, a dokumenty wyszczególnione w pkt. 6-8 składają wykonawcy wspólnie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Warunki gwarancji (%) 15 3. Termin realizacji zamówienia (%) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs.opole.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wersja papierowa wraz z dokumentacją projektową na nośniku CD dostępna jest w siedzibie zamawiającego. Opłaty można dokonać w kasie w siedzibie zamawiającego lub przelewem na konto zamawiającego: Bank Millennium S.A. nr 19 1160 2202 0000 0000 3531 3797. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 10:15, Siedziba Opolskiego TBS sp. z o.o., 45-202 Opole, ul. Budowlanych 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Rozbudowa stanowiska badawczego w hali laboratoryjnej Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej
- ODNOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 457, M. POPIELÓW, OD KM 17+114 DO KM 18+112
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- Zakup sprzętu informatycznego
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz budowa wiaty artystyczno-galeryjnej wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach projektu: Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach w nowej odsłonie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.