Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-10
Katowice: PN 1/09 Materiały biurowe
Numer ogłoszenia: 102240 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach , ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2531000, faks 032 2531150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 1/09 Materiały biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.30.00.00 - 17.30.00.00 21.10.00.00 - 21.10.00.00 21.20.00.00 - 21.20.00.00 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne 25.20.00.00 - 25.20.00.00 28.40.00.00 - 28.40.00.00 28.60.00.00 - 28.60.00.00 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w Art. 22 ust. 1 UPzp. 2.Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 UPzp. 3. Wykonawcy dostarczą wymagane dokumenty których spis zawarto w punkcie VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu ofertowym lub według formularza ofertowego, w jednym egzemplarzu, sporządzoną czytelnym pismem w języku polskim (zaleca się aby oferta została napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem). Wszystkie strony powinny być ponumerowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Wszelkie miejsca w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 UPzp oraz nie podleganie pod wykluczenia zapisane w Art. 24 UPzp. 3. Wzór umowy parafowany na każdej stronie przez osobę podpisującą ofertę. 4. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony lub potwierdzony przez stosowny urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz dostaw wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonanie co najmniej trzech dostaw materiałów biurowych obejmujący: jedną dostawę (lub zsumowane dostawy) dla jednego podmiotu z następujących po sobie 12 miesięcy min. na kwotę 100 000 zł. brutto, oraz dwie dostawy (lub zsumowane dostawy) dla dwóch podmiotów w okresie następujących po sobie 12 miesięcy o wartości min. 50 000 zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz okresu ich świadczenia, a także miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), że dostawy zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, piętro IX pok. 933 lub 935.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Osobiście lub pocztą kurierską w siedzibie P.A. w pokoju 933 lub 935 p. IX. lub pocztą - dział podawczy P.A. (decyduje data wpływu do P.A.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych.
- Dostawa zasobnika źródła węgla
- Dostawa materiałów biurowych.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- ZP/G/27/24Dost. odczynników chem.i materiał.filtr. w okresie od 14.06.2024 - 30.06.2025 r. do Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach oraz w Skawinie, Poznaniu i Legnicy
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.