To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ORGANIZACJĘ ZAGRANICZNYCH PRAKTYK ZAWODOWYCH REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN. PWP MÓJ NOWY ZAWÓD W ZIELONEJ GOSPODARCE
Numer ogłoszenia: 102238 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60372 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3432910, faks 41 3432912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ORGANIZACJĘ ZAGRANICZNYCH PRAKTYK ZAWODOWYCH REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN. PWP MÓJ NOWY ZAWÓD W ZIELONEJ GOSPODARCE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zagranicznych, która obejmuje usługi dotyczące transportu, zakwaterowania, wyżywienia, ubezpieczenia oraz tłumaczenia realizowane w ramach trzeciej - dodatkowej tury zagranicznych praktyk zawodowych w Projekcie pn. PWP Mój nowy zawód w zielonej gospodarce. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien zrealizować 2 Zadania, a mianowicie: 1) ZADANIE nr 1 - Dotyczy organizacji zagranicznych praktyk zawodowych dla uczniów: Usługa transportu, zakwaterowania, wyżywienia oraz ubezpieczenia dla grupy 18 uczniów (w wieku 15 - 18 lat) i 5 opiekunów oraz tłumacza języka niemieckiego (razem 24 osoby) podczas praktyk w Güssing w Austrii. Termin realizacji usługi kwiecień - maj 2015 roku, z możliwością przesunięcia terminu maksymalnie do 20 czerwca 2015. Świadczenie usługi będzie odbywało się łącznie przez 14 dni. Miejsce zakwaterowania: miejscowość Güssing, Austria. Usługa będzie obejmować: 1) Transport uczestników - z Kielc (Al. Solidarności 34) do Güssing (Europastraße 1) oraz transport w drodze powrotnej z Güssing (Europastraße 1) do Kielc (Al. Solidarności 34). Przewidywana długość trasy około 710 km w jedną stronę - przejazd przez Czechy, Słowację. Miejsce docelowe to Austria miejscowość Güssing - kod pocztowy A-7540. Wykonawca zapewni transport wewnętrzny uczestników w okresie pobytu w Austrii, autokar z kierowcą do dyspozycji na miejscu. Transport wewnętrzny nie przekroczy 500 km podczas całego pobytu. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom wyjazdu odpowiednie warunki bezpieczeństwa, tj.: - zapewnić kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania autokarem/busem, - przestrzegać przepisów ppoż. i BHP. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru/busa przed wyruszeniem w trasę. Wykonawca zapewnia w przypadku złego stanu technicznego pojazdu, transport zamienny bądź w przypadku, gdy tego nie zrobi, Zamawiający na jego koszt wynajmie transport spełniający wymagania. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: - przystosowanymi do przewozu ludzi, - spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, - prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Autokar/bus musi posiadać: klimatyzację, toaletę, miejsca siedzące dla wszystkich uczestników wyjazdu, normę spalania EURO4, siedzenia rozkładane, ogumienie dostosowane do warunków pogodowych. Zamawiający nie dopuszcza użycie przerobionych autobusów/busów z aut o homologacji ciężarowych. Autokar/bus winien posiadać odpowiednią ilość miejsca na bagaż, dla wymaganej ilości osób. Wykonawca pokrywa wszystkie opłaty związane z transportem m.in. opłaty za przejazdy autostradami, opłaty parkingowe, opłaty drogowe, ekologiczne itp. Zakwaterowanie - miejsca noclegów powinny spełniać następujące warunki, zgodne ze standardem 3 gwiazdkowego Hotelu: - dla uczniów - pokoje max 4 osobowe, łóżka jednoosobowe z pościelą, ręczniki, w każdym pokoju pełny węzeł sanitarny z WC, - dla opiekunów i tłumacza - pokoje jedno i dwuosobowe, łóżka jednoosobowe z pościelą, ręczniki, w każdym pokoju pełny węzeł sanitarny z WC. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej i warunki higieniczno - sanitarne. Rozmieszczenie pokoi uczniów i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad młodzieżą. Uczestnicy w miejscu zakwaterowania winni mieć możliwość korzystania z internetu bez dodatkowych opłat. 3) Całodzienne wyżywienie wszystkich uczestników III tury praktyk (uczniów, opiekunów, tłumacza): śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, obiady dwudaniowe, do wszystkich posiłków napoje zimne lub ciepłe do wyboru, godziny wydawania posiłków do ustalenia na miejscu. Miejsce posiłków powinno znajdować się albo w budynku przy ulicy Europastrasse 1 w Güssing, gdzie będą odbywać się wykłady i zajęcia praktyczne dla uczniów albo w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zajęć. Podyktowane jest to koniecznością wypełnienia wszystkich założeń i celów praktyk, założonych w programie Praktyk przez Partnera ponadnarodowego oraz Lidera i Partnerów Projektu. Wykonawca zapewnia również posiłki dla uczestników praktyk zagranicznych na trasie przejazdu z Polski do Austrii i z powrotem. 4) Ubezpieczenie KL, OC i NNW: - III Tura - 24 uczestników (uczniów i nauczycieli oraz tłumacza) podczas 15 dni pobytu za granicą, suma ubezpieczenia: KL - 80 000 zł, OC - na osobie i na rzeczy - 80 000 zł, NNW - 15 000 zł. 2) ZADANIE nr 2 - Przedmiotem zamówienia są usługi tłumaczenia z języka niemieckiego na język polski oraz z języka polskiego na język niemiecki. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania według poniższej specyfikacji: Tłumaczenie ustne konsekutywne (następcze) podczas zagranicznych praktyk zawodowych. Powyższe zadanie obejmuje wykonanie usługi tłumaczenia ustnego konsekutywnego z języka niemieckiego na język polski oraz z języka polskiego na język niemiecki podczas przeprowadzenia praktyk zawodowych zagranicznych dla grupy 18 uczniów i 5 nauczycieli. Tematyka praktyk zawodowych - specjalizacje: ekspert do spraw ekologicznego wykorzystania biomasy w regionie Guessing, ekspert do spraw energii słonecznej, ekspert do spraw nowych technologii energetycznych, ekspert do spraw technologii energetycznych przyjaznych dla środowiska. Każda specjalizacja posiada w programie elementy marketingu ekonomicznego wraz z technologią sprzedaży według innowacyjnej zasady Everything from one hand. Świadczenie usług tłumaczenia odbywać się będzie w miejscu organizacji praktyk zawodowych: przewidywana liczba godzin: 80 godzin. Świadczenie usługi tłumaczenia ustnego będzie odbywało się łącznie przez 14 dni w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego praktyk zawodowych jak w zadaniu 1. Planowany okres realizacji kwiecień - maj 2015 roku, z możliwością przesunięcia terminu maksymalnie do 20 czerwca 2015. Miejsce realizacji - Güssing, Austria. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobie świadczącej usługę tłumaczenia koszty transportu w postaci podróży tam i z powrotem - środkiem transportu dostarczonym przez Wykonawcę w zadaniu 1, zakwaterowania i wyżywienia na czas trwania zagranicznych praktyk zawodowych. Wykonawca powinien przewidzieć ze swej strony dodatkową osobę pilotującą grupę podczas wyjazdu za granicę, funkcję tę może pełnić tłumacz, jeśli będzie miał stosowne kompetencje i kwalifikacje. Uwaga: W każdym zadaniu Wykonawca kalkulując cenę musi wziąć pod uwagę, że winien zapewnić kierowcy / kierowcom i innym osobom wykonującym usługę na rzecz Zamawiającego w imieniu Wykonawcy, wyżywienie i nocleg oraz stosowne ubezpieczenie i inne koszty osobowe i techniczne na własny koszt i we własnym zakresie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.50.00 - Usługi podróżne 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach Projektu pn.: PWP Mój nowy zawód w zielonej gospodarce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sun & More Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83200,00
Oferta z najniższą ceną: 83200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Dostawa mebli
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych na rzecz Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Dostawa telefonów IP
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- "Zorganizowanie i obsługa spotkania doradztwa i innych partnerów AKIS w dniach 15-16.12.2025 r.".
- Wykonanie usługi organizacji wycieczek obejmującej zagadnienia edukacji finansowej w ramach programu w ramach zadania pn. ,,Lekcje o finansach" - edycja 2025
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia dwóch dwudniowych szkoleń pn. "Skuteczne zarządzanie zespołem w publicznych służbach zatrudnienia z Dolnego Śląska" .
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





