Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Nowy Targ: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 102226 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, fax 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowy-targ.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego w podziale na 16 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy Oryginalny kod CPV: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Oryginalny kod CPV: 33.25.23.10 - Ciśnieniomierze Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 upzp i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dz. U nr 87 poz. 605 z 2006). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Aktualne katalogi, opisy, fotografie na oferowany przedmiot zamówienia. 3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 4. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 2) 5. Formularz/ e cenowy/ e oferty - (załącznik numer 3) 6.Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty i w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowy-targ.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 34-400 Nowy Targ ul. Szpitalna 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Dziennik podawczy SPZOZ w Nowym Targu ul. Szpitalna 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego -1 pozycja w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego - 1 pozycja w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzetu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzetu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzetu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzetu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzetu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.13-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w miejscowości Szlembark i Obidowa
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO
- Dostawa samochodu osobowego
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup wraz z dostawą kozetki lekarskiej oraz parawanu medycznego.
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
więcej: Zestawy pierwszej pomocy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





