eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaLeasing na dostawę, instalację oraz uruchomienie zestawu rtg do diagnostyki kostno-płucnej dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 4/ 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Łęczna: Leasing na dostawę, instalację oraz uruchomienie zestawu rtg do diagnostyki kostno-płucnej dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 4/ 12
Numer ogłoszenia: 102204 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22951 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, faks 081 7526301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing na dostawę, instalację oraz uruchomienie zestawu rtg do diagnostyki kostno-płucnej dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 4/ 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego na okres 36 miesięcy zestawu RTG do diagnostyki kostno-płucnej wraz ze stacją na trzy monitory, skanerem i stacją dla technika z zainstalowaniem, uruchomieniem i przekazaniem do pracy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, kod wg CPV 33.11.10.00-1 66114000-2 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wyprodukowany w 2011r., dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 r., o wyrobach medycznych(Dz. U. 2004 nr 107 poz. 679), oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. 3.3. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 36 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w tabeli gwarancji stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ i w załączonym wzorze umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 6 osób personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, przy czym minimalny czas szkolenia każdej osoby Zamawiający ustala na nie mniej niż dwa dni szkoleniowe po 3 godziny zegarowe. 3.5. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.6 Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności, w tym wykonanie odpowiednich przeróbek, instalacji, prac budowlanych itp. niezbędnych do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego natychmiastową, pełną eksploatację, z uwzględnieniem wzajemnej kompatybilności sprzętu. 3.7. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszelkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim się one znajdowały. 3.8. Wykonawca, zobowiązany jest do wykonania testów akceptacyjnych po zamontowaniu przedmiotowej aparatury. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do demontażu aparatu RTG zamontowanego w siedzibie Zamawiającego w ramach kwoty zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o. i OK Medical Systems Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 111, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365634,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 392031,93

  • Oferta z najniższą ceną: 392031,93 / Oferta z najwyższą ceną: 458035,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.