Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Ostróda: Wszechstronne wykształcenie - lepsza przyszłość -, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji
w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 102197 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wszechstronne wykształcenie - lepsza przyszłość -, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg nieograniczony; numer sprawy TI.272.2.2.1.2011 na zadanie pn.: Wszechstronne wykształcenie - lepsza przyszłość - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, z podziałem na części: Obejmuje dostawę i usługi w zakresie: Część 1. Opracowanie graficzne, wydruk, dostawa plakatów i ulotek, Część 2. Dostawa materiałów promocyjnych, Część 3. Dostawa materiałów biurowych, Część 4. Dostawa materiałów technicznych, Część 5. Dostawa materiałów dydaktycznych, Część 6. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, Część 7. Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni szkolnych, Część 8. Dostawa drobnych art. spożywczych i naczyń jednorazowo użytku, Część 9. Dostawa art. gospodarstwa domowego, Część 10. Usługa ubezpieczenia uczniów i opiekunów w trakcie pobytu na kursie, Część 11. Usługa przewozu uczniów na praktyki i na szkolenie, Część 12. Usługa przeprowadzenia kursu Barman I i II stopnia, Część 13. Usługa przeprowadzenia kursu Barista, Część 14. Usługa przeprowadzenia kursu Sommelier, Część 15. Usługa przeprowadzenia kursu dla nauczycieli łącznie z zakupem oprogramowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 48.19.00.00-6, 60.10.00.00-9, 66.51.00.00-8, 79.80.00.00-2, 30.19.70.00-6, 22.60.00.00-6, 39.22.00.00-0, 39.31.50.00-3, 39.72.00.00-5, 39.51.30.00-1, 22.11.10.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.40.00-8, 39.17.20.00-8, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 15.80.00.00-6, 39.22.20.00-4, 15.98.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewidział wadium na to zadanie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dla uznania zadania w części 11 - usługa przewozu uczniów na praktyki i na szkolenie, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej: 1)Osoby posiadające uprawnienia do zarobkowego przewozu osób w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 nr.125 poz.874); 2)Dysponują osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami w ilości, wymaganej przepisami prawa, do zapewnienia całodobowej obsługi tych pojazdów; 3)Dysponują sprawnymi technicznie środkami transportu przewidzianych na liczbę miejsc wg załącznika nr 11 2. Dla uznania zadania w części 12 - Usługa przeprowadzenia kursu Barman I i II stopnia, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej: 1)Zajęcia w ramach kursu Barmana I stopnia zrealizuje osoba, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji szkolenia Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5b. Do przeprowadzenia kursu wymagana jest jedna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie wyższe oraz 2 lata doświadczenia w pracy barmana. Osoba ta posiada uprawnienia do prowadzenia kursów Barmańskich I stopnia, posiada doświadczenie w prowadzeniu kursów charakterze warsztatowym z młodzieżą lub osobami dorosłymi. Jest członkiem Stowarzyszenia Polskich Barmanów, posiada dokument o zdanym egzaminie mistrza barmańskiego. 2.Zajęcia w ramach kursu Barmana II stopnia zrealizują osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji szkolenia Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5b. Do przeprowadzenia kursu wymagane są trzy osoby posiadające przygotowanie pedagogiczne. W przypadku dwóch osób wymagane jest wykształcenie wyższe oraz 2 lata doświadczenia w pracy barmana. Osoby te posiadają uprawnienia do prowadzenia kursów Barmańskich II stopnia, posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów barmańskich o charakterze warsztatowym z młodzieżą lub osobami dorosłymi. Członkowie Stowarzyszenia Polskich Barmanów, posiadają dokument o zdanym egzaminie mistrza barmańskiego. Co najmniej jedna z osób powinna posiadać łącznie następujące kompetencje i kwalifikacje: a)w czasie pracy zawodowej pracował na stanowisku kierowniczym w branży hotelarsko- gastronomicznej b)posiada ukończone dodatkowe kursy:kurs barmański I stopnia,kurs barmański II stopnia Barman Mixer ze stosownym certyfikatem, uzyskanie kwalifikacji barmana III stopnia Master Bartender - Mistrz Barman. c)Posiada członkostwo Stowarzyszenia Polskich Barmanów d)Doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych lub doradczych w zakresie:- kursy barmańskie I i II stopnia zakończone egzaminem zawodowym w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej - szkolenia w zakresie towaroznawstwa napojów alkoholowych i bezalkoholowych - szkolenia produktowe - wina, piwa, whisky, wódki gatunkowe 3)Zajęcia w ramach kursu Baristy zrealizują osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji kursu Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie załącznikiem nr 5b. Do realizacji kursu potrzebna jest jedna osoba. Wymagane przygotowanie pedagogiczne, 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń gastronomicznych min. 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy gastronomicznej na stanowisku związanym z tematyką kursu. 4)Zajęcia w ramach kursu Sommelier zrealizują osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji kursu Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5b. Do realizacji kursu potrzebna jest jedna osoba. Wymagane wykształcenie średnie gastronomiczne z przygotowaniem pedagogicznym, 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie gastronomii, min. 3 lata doświadczenia w pracy gastronomicznej. 3. Szczegółowe warunki ubezpieczenia uczniów i opiekunów w trakcie pobytu na kursie znajdują się w załączniku nr 7 w części 10. 4. Warunki i kwalifikacje przeprowadzenia kursu dla nauczycieli łącznie z zakupem oprogramowania znajdują się w załączniku nr 7 w części 15. Szczegółowy zakres i warunki dostaw, usług i szkoleń zawarty jest w załącznikach do SIWZ.W przypadku wyboru Wykonawcy przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów przez osoby wyznaczone do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.wynagrodzenia Wykonawcy - jeżeli zmiana wynagrodzenia będzie korzystna dla Zamawiającego, 2.terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy. 3.zmiana terminów płatności - jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W OSTRÓDZIE 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A pok. nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 13:30, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W OSTRÓDZIE 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A pok. nr 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Wysoka jakość szkolnictwa zawodowego - drogą do sukcesu młodzieży powiatu ostródzkiego- współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie graficzne, wydruk, dostawa plakatów i ulotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie graficzne, wydruk, dostawa plakatów i ulotek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt biurowy,Długopisy,Torebki i torby z odpadów,Tablica informacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.21.21-5, 19.64.00.00-4, 30.19.50.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz,Drobny sprzęt biurowy,Wyroby biurowe,Taśma przylepna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.19.70.00-6, 30.19.20.00-1, 44.42.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów technicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, kieliszki, Urządzenia restauracyjne, Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny, Stojaki, Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - 39513000-1 - Bielizna stołowa - 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne - 37525000-4 - Balony i piłki do zabawy,Termometry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.31.50.00-3, 39.72.00.00-5, 39.15.11.00-6, 39.71.00.00-2, 39.51.30.00-1, 39.29.89.00-6, 37.52.50.00-4, 38.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podręczniki szkolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitory ekranowe, drukarki i plotery, nośniki do przechowywania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni szkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lady, Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, kieliszki, Urządzenia restauracyjne, Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.20.00-8, 39.22.00.00-0, 39.31.50.00-3, 39.71.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drobnych art. spożywczych i naczyń jednorazowo użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze, Napoje bezalkoholowe, Śmietanka, Serwetki papierowe , Artykuły cateringowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 15.51.20.00-0, 33.76.40.00-3, 39.22.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa art. gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty do pielęgnacji rąk, Środki czyszczące i polerujące, Ręczniki papierowe do rąk , Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu, Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 39.80.00.00-0, 33.76.30.00-0, 39.22.43.00-1, 19.64.00.00-4, 39.52.50.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa ubezpieczenia uczniów i opiekunów w trakcie pobytu na kursie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ubezpieczeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługa przewozu uczniów na praktyki i na szkolenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie transportu drogowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu Barman I i II stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu Barista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu Sommelier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu dla nauczycieli łącznie z zakupem oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia zawodowego, Pakiety oprogramowania edukacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- "Dostawa drukarek oraz kserokopiarki dla ZSZ w Dynowie"
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
więcej: Śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.