eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług turystycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Szczecin: Świadczenie usług turystycznych
Numer ogłoszenia: 102168 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o., Zachodniopomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Szczecinie , ul. Czarnieckiego 9, 70-221 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 665 912 216, 665 912 226, faks 91 471 14 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług turystycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie niżej wymienionych usług turystycznych: ZADANIE 1 Miejsce i termin: Wycieczka do Wrocławia i okolic dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 27.04- 01.05. 2013 r. Przewidywana liczba uczestników: 40 osób ZADANIE 2 Miejsce i termin: Wycieczka Bratysława - Wiedeń- Budapeszt dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 10.06- 16.06.2013 r. Przewidywana liczba uczestników: 40 osób ZADANIE 3 Miejsce i termin: Piknik rodzinny w Trzebieży dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 31.05-02.06.2013r.,w ośrodku wypoczynkowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Przewidywana liczba uczestników: 72 osoby ZADANIE 4 Miejsce i termin: Piknik rodzinny w miejscowości położonej nad morzem na terenie województwa Zachodniopomorskiego z dobrym dojazdem środkami komunikacji kolejowej z kierunku: Szczecin, Stargard Szczeciński, Szczecinek, Kołobrzeg, Koszalin dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 31.05-02.06.2013r., w ośrodku wypoczynkowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Przewidywana liczba uczestników: 150 osób Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz wymaganych dokumentów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 63.51.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę na przedmiotowe usługi zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) zadanie nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), b) zadanie nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), c) zadanie nr 3: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), d) zadanie nr 4: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien: spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawa zamówień publicznych, tj. warunki dotyczące: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: a) koncesję organizatora turystyki lub, b) decyzję właściwego organu zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług , c) licencję-promesę na wykonanie transportu drogowego krajowego lub wykaże że wykonanie usług transportowych powierzy innemu podmiotowi, który spełni wymogi Zamawiającego opisane w przedmiotowej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (zorganizowanie wycieczki - nie dotyczy kolonii i obozu), każda na wartość nie mniejszą niż: 40.000,00 zł brutto lub 4 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zorganizowanie wycieczki - nie dotyczy kolonii i obozu), każda na wartość nie mniejszą niż: 20.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował autokarami spełniającymi warunki opisane w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zatrudnia/zatrudni osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.: 1)Kierowców, którzy posiadają doświadczenie na trasach zaplanowanych przez Zamawiającego, 2)Pilotów, którzy pilotowali grupy turystyczne w miejscowościach zaplanowanych przez Zamawiającego, 3)Przewodników, którzy obsługiwali grupy turystyczne w miejscowościach zaplanowanych przez Zamawiającego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 1)Wykonawca posiada gwarancję bankową lub ubezpieczeniową w wysokości określonej w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2010r. w sprawie minimalnej sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. W przypadku konieczności przedłużenia gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży oświadczenie, że zostanie ona dostarczona niezwłocznie po otrzymaniu nowej i nie później niż do daty rozpoczęcia wycieczki. 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, winien wykupić ubezpieczenie dla każdego uczestnika wycieczki, na czas jej trwania. Wykonawca na 5 dni przed wyjazdem dostarczy /prześle kopie dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia oraz ogólne warunki ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis wymaganych do oferty dokumentów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - ust. 3 (dla każdego zadania oddzielny) oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pr.szczecin@p-r.com.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty wysyłane za pośrednictwem operatora pocztowego lub dostarczane osobiście lub przez kuriera należy składać do dnia. 26.03.2013 r. do godz. 10.00 w pok. 207 (II piętro, Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce i termin: Wycieczka do Wrocławia i okolic wskazanych przez Zamawiającego w opisie programu wycieczki dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 27.04- 01.05.2013r. Przewidywana liczba uczestników: 40 osób Zamawiający ma prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników, maksymalnie o pięć osób. Fakt ten zgłosi pisemnie w terminie nie krótszym niż siedem dni przed rozpoczęciem wycieczki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce i termin: Wycieczka Bratysława - Wiedeń- Budapeszt dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 10.06- 16.06. 2013r. Przewidywana liczba uczestników: 40 osób. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników, maksymalnie o pięć osób. Fakt ten zgłosi pisemnie w terminie nie krótszym niż siedem dni przed rozpoczęciem wycieczki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce i termin: Piknik rodzinny w Trzebieży dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 31.05-02.06.2013r.,w ośrodku wypoczynkowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Przewidywana liczba uczestników: 72 osoby. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników, maksymalnie o osiem osób. Fakt ten zgłosi pisemnie w terminie nie krótszym niż siedem dni przed rozpoczęciem imprezy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce i termin: Piknik rodzinny w miejscowości położonej nad morzem na terenie województwa Zachodniopomorskiego z dobrym dojazdem środkami komunikacji kolejowej z kierunku: Szczecin, Stargard, Szczecinek, Kołobrzeg, Koszalin dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin w terminie 31.05-02.06.2013r., w ośrodku wypoczynkowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Przewidywana liczba uczestników: 150 osób. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników, maksymalnie o dziesięć osób. Fakt ten zgłosi pisemnie w terminie nie krótszym niż siedem dni przed rozpoczęciem imprezy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. atrakcyjność oferty - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.