Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Suwałki: \ Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, Gmina Suwałki.
Numer ogłoszenia: 102144 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, fax 087 5662136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gmina.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: \ Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, Gmina Suwałki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: a)ocieplenie stropu na poddaszu wentylowanego 20 cm warstwą wełny mineralnej o powierzchni 206,60 m2, b)ocieplenie ściany przy gruncie 13 cm warstwą styropianu o pow. 180,70 m2, c)ocieplenie posadzki na gruncie 5 cm warstwą styropianu o pow. 203,46 m2 w części parterowej budynku (skucie istniejącej posadzki, wyrównania podłoża, założenie izolacji, ułożenie styropianu, zalanie posadzki betonem, wyrównanie i wygładzenie), d)ocieplenie ścian zew. 13 cm warstwą styropianu o pow.428,40 m2, e)wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku szkoły, f)Modernizacja instalacji c.o. obejmująca wymianę grzejników, montaż zaworów podpionowych, zaworów termostatycznych grzejnikowych, montaż automatyki pogodowej, wkładka kominowa żaroodporna, wymiana kotła, inst. elektrycznej z wykonanymi pomiarami oraz roboty budowlane, g)demontaż i montaż rur spustowych, instalacji odgromowej na ścianach budynku wraz z wykonaniem pomiarów instalacji odgromowej. h)Wykonanie elewacji budynku metodą lekko mokrą na styropianie 13 cm - akrylową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien, w terminie składania ofert tj. do 06-07-2007 roku do godz. 1000, wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie : sześć tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; c) dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat ( licząc od dnia 01.06.2002r) co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem (dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 4 Dopuszczone jest złożenie oferty przez dwóch lub więcej wykonawców ubiegających się o wspólne zrealizowanie zamówienia publicznego. W związku z tym w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy należy dostarczyć umowę spółki lub konsorcjum. 4.1. Umowa Konsorcjum musi zawierać co najmniej postanowienia określające: - wykonawców tworzących Konsorcjum; - wspólny cel gospodarczy; - zakres prac przewidzianych do realizacji przez każdego z wykonawców; - zasady współdziałania przy realizacji przedmiotu zamówienia; - prawa i obowiązki uczestników; - czas trwania Konsorcjum (musi obejmować okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz okres gwarancji); - solidarną odpowiedzialność uczestników za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia; - określenie zasad wnoszenia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - Lidera Konsorcjum upoważnionego solidarnie do reprezentowania pozostałych uczestników przy składaniu oferty, podpisywaniu umowy z Zamawiającym, korespondencji oraz rozliczeniach finansowych z Zamawiającym; - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z wykonawców tworzących Konsorcjum do czasu wykonania przedmiotu zamówienia i upływu okresu gwarancji oraz zakaz zmian w umowie Konsorcjum;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na warunkach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki ul. T. Kościuszki 71 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki ul. T. Kościuszki 71 16-400 Suwałki, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego do Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
- Oświetlenie ciągu pieszo -rowerowego ulicy Kolejowej od ul. Utrata do dworca PKP
- "Budowa i rozbudowa dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków głównych Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rozbetonowanie Placu Straceń
- Remont drogi powiatowej nr 1104B Granica województwa - Supienie - Wólka - Filipów w km 2+550 - 4+600
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Remont podłóg w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych w siedzibie Zamawiającego
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy Część 1 - ul. Bieniewicka 24 m. 8 Część 2 -ul. Siemiradzkiego 5 m. 7
- "Zadanie 5: Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i medycznego. 5.1: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby wypożyczalni sprzętu."
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.