eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w latach 2017 - 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-01-18

Og³oszenie nr 10206 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Bia³ystok: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w latach 2017 - 2018
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 51536-2016


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, krajowy numer identyfikacyjny 51500000000, ul. ul. S³onimska  1, 15950   Bia³ystok, pañstwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65, e-mail zzp@um.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w latach 2017 - 2018

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

OBU-IV.271.42.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych. Zamówienie obejmuje dwie czê¶ci: 1)Czê¶æ I - obejmuje dostawê druków akcydensowych wymienionych w za³±czniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowiæ on bêdzie jednocze¶nie za³±cznik do umowy), w którym wskazano przewidywane dwuletnie zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na druki akcydensowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany tre¶ci druków objêtych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnêtrznych i zewnêtrznych. Zmiana tre¶ci nie bêdzie powodowa³a zmiany ceny. Druki musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wp³ywem czynników atmosferycznych. Wykaz lokalizacji Zamawiaj±cego: a)Bia³ystok, ul. S³onimska 1, b)Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, c)Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11. 2)Czê¶æ II - obejmuje drukowanie i dostawê druków poligraficznych wymienionych w za³±czniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowiæ on bêdzie jednocze¶nie za³±cznik do umowy), w którym wskazano przewidywane dwuletnie zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na druki poligraficzne. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)drukowanie z wykorzystaniem materia³ów Wykonawcy z uwzglêdnieniem wymagañ szczegó³owych dla danego asortymentu, b)inne us³ugi zwi±zane z drukowaniem takie jak: sk³ad, uzgodnienia i wprowadzenia korekty, ciêcie, zszycie, bigowanie, c)pakowanie, d)dostawê gotowych druków do wskazanego przez Zamawiaj±cego miejsca. Wykaz lokalizacji Zamawiaj±cego: 1)Bia³ystok, ul. S³onimska 1, 2)Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, 3)Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11, 4)Bia³ystok, ul. Waryñskiego 32A. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany tre¶ci druków objêtych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnêtrznych i zewnêtrznych. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na poszczególne czê¶ci zamówienia zgodnie z zakresem okre¶lonym w za³±cznikach nr 1 i 1A, które stanowi± jednocze¶nie za³±czniki do umowy. 3.Wykonawca musi zapewniæ za³adunek, transport i roz³adunek dostarczonych druków. 4.Dostawy druków bêd± realizowane sukcesywnie: 1)w ci±gu 4 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii - dotyczy I czê¶ci zamówienia, 2)w ci±gu 7 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii druków - dotyczy II czê¶ci zamówienia. 5.Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego, tj. 8:00-17:00 w poniedzia³ek i 7:30-15:30 wtorek-pi±tek, do wskazanego ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego miejsca. 6.W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany wskazania na inn± zlokalizowan± w obrêbie miasta Bia³egostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powy¿ej nie powoduje konieczno¶ci sporz±dzania aneksu, a jedynie konieczno¶æ poinformowania Wykonawcy na pi¶mie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7.W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 8.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiêkszania podanych w za³±czniku nr 1 i 1A do SIWZ ilo¶ci, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w ramach ogólnej warto¶ci umowy w ka¿dej z czê¶ci. 9.Reklamowanie braków ilo¶ciowych i jako¶ciowych dostarczonej partii materia³ów biurowych i druków akcydensowych odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn±.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak


II.5) G³ówny Kod CPV: 22800000-8
Dodatkowe kody CPV: 22900000-0, 79823000-9, 79810000-5, 79820000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1   NAZWA: Dostawa druków akcydensowch do Urzêdu Miejskiego w BIa³ymstoku w latach 2017 - 2018
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT10195.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
PPHU DRUK Pitr Lewicki,  ,  ul. Przasnyska 11 lok.U1B,  01-756,  Warszawa,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 10564.40
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 10564.40
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 17252.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZÊ¦Æ NR: 2   NAZWA: Dostawa druków poligraficznych dla Urzêdu MIejskiegow BIa³ymstoku w latach 2017 - 2018
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT48908.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
PPHU DRUK Pitr Lewicki,  ,  ul. Przasnyska 11 lok.U1B,  01-756,  Warszawa,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 55778.50
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 55778.50
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 88475.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.