To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-18
Ogłoszenie nr 10206 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Białystok: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017 - 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51536-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny
51500000000, ul.
ul. Słonimska
1,
15950
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 869 60 02, faks
085 869 62 65, e-mail
zzp@um.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017 - 2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OBU-IV.271.42.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych. Zamówienie obejmuje dwie części: 1)Część I - obejmuje dostawę druków akcydensowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano przewidywane dwuletnie zapotrzebowanie Zamawiającego na druki akcydensowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści druków objętych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych. Zmiana treści nie będzie powodowała zmiany ceny. Druki muszą być dostarczone do Zamawiającego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych. Wykaz lokalizacji Zamawiającego: a)Białystok, ul. Słonimska 1, b)Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, c)Białystok, ul. Składowa 11. 2)Część II - obejmuje drukowanie i dostawę druków poligraficznych wymienionych w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano przewidywane dwuletnie zapotrzebowanie Zamawiającego na druki poligraficzne. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)drukowanie z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego asortymentu, b)inne usługi związane z drukowaniem takie jak: skład, uzgodnienia i wprowadzenia korekty, cięcie, zszycie, bigowanie, c)pakowanie, d)dostawę gotowych druków do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Wykaz lokalizacji Zamawiającego: 1)Białystok, ul. Słonimska 1, 2)Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, 3)Białystok, ul. Składowa 11, 4)Białystok, ul. Waryńskiego 32A. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści druków objętych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy. 3.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych druków. 4.Dostawy druków będą realizowane sukcesywnie: 1)w ciągu 4 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii - dotyczy I części zamówienia, 2)w ciągu 7 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii druków - dotyczy II części zamówienia. 5.Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego miejsca. 6.W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazania na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7.W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części. 9.Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów biurowych i druków akcydensowych odbywać się będzie drogą elektroniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
22800000-8
Dodatkowe kody CPV:
22900000-0,
79823000-9,
79810000-5,
79820000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa druków akcydensowch do Urzędu Miejskiego w BIałymstoku w latach 2017 - 2018 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10195.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10564.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa druków poligraficznych dla Urzędu MIejskiegow BIałymstoku w latach 2017 - 2018 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48908.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55778.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego.
- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku miejskim przy ul. A. Fredry na działce nr geod. 597/4, obr. Nr 16 Wygoda w Białymstoku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.