eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolskidostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Gorzów Wielkopolski: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 102062 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), fax 095 7387100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, tj. serwera wraz z oprogramowaniem (25 licencji na połączenia z serwerem i bazą danych MS SQL oraz 3 licencje terminalowe, monitor LCD i zasilacz UPS), 5 szt. monochromatycznych drukarek wysokowydajnych, 3 szt. laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, 7 szt. zestawów komputerowych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, których dokładna charakterystyka znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych tj.: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte świadczenie dostaw.- zał. nr 2, 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. W razie braku jakiegokolwiek dokumentu bądź błędów w dokumentach załączonych do oferty zamawiający postąpi zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 u Pzp. Nie dotyczy to przypadku, gdy postępowanie nawet po uzupełnieniu dokumentów Zamawiający będzie musiał unieważnić.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 3. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy z uiszczoną opłatą skarbową za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczona taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. wykaz usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, 5. w celu umożliwienia zamawiającemu stwierdzenie, że oferowany towar odpowiada wymaganiom opisanym przez zamawiającego, do oferty należy również załączyć: 5.1. specyfikacje techniczne do każdego oferowanego urządzenia opisujące poszczególne parametry urządzenia w szczególności te istotne w odniesieniu do wymogów SIWZ, w przypadku niepełnej informacji donośnie zaoferowanego sprzętu i wątpliwości, czy sprzęt spełnia wszystkie wymogi SIWZ zamawiający może prosić o złożenie dodatkowych wyjaśnień na piśmie 5.2. w przypadku serwera: - oświadczenia producenta sprzętu gwarantującego poprawną pracę z tymi systemami: - - Microsoft: Windows 2003 Standard, Windows 2003 Standard x64 - - Microsoft: Windows 2003 Enterprise Edition, Windows 2003 Enterprise Edition x64 - - Microsoft Windows 2003 Web Edition; - - Microsoft Small Business Server R2 2003 Standard/Premium Edition; - - SUSE: Enterprise Server 9 i 10 x86 / EM64T - - Red Hat: Enterprise Linux 4 i 5 dla X86 - - Vmware ESX 3.0.x, 3.5.x - wydruk z strony Microsoft potwierdzający jednoznacznie obecność oferowanego serwera na liście Microsoft Hardware Compatibility List jeśli chodzi o Microsoft Windows Server 2003 (potwierdzony podpisem oferenta) - certyfikat ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004 na sprzedaż, projektowanie i produkcje, obejmujący miejsce produkcji serwera - deklaracja producenta o zgodności z UE w zakresie oznaczenia sprzętu znakiem CE - lista elementów z jakich zbudowany jest serwer oraz oświadczenie producenta, że są jego produktem lub są przez niego certyfikowane (w celu zapewnienia kompatybilności) i posiadają jego gwarancję - oświadczenie producenta sprzętu potwierdzająca, że oferowany produkt spełnia warunki gwarancji określone w SIWZ 5.3. w przypadku laptopa - certyfikaty CE, ISO 9001 i ISO 14001 producenta komputera - wydruk potwierdzający, że komputer posiada oznaczenie Certified for Windows Vista i znajduje się na stronie Internetowej producenta systemu na liście komputerów przetestowanych pod względem zgodności (wydruk potwierdzony podpisem oferenta) - oświadczenie producenta sprzętu potwierdzająca, że oferowany produkt spełnia warunki gwarancji określone w SIWZ 5.4. w przypadku komputera - potwierdzenie zgodności komputera z systemem operacyjnym MS Vista i MS Windows XP PRO poprzez wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft (potwierdzony przez oferenta) - oświadczenie producenta, że oferowany komputer spełnia wymagania jeśli chodzi o zgodność z DMI 2.0 (Desktop Management Interface) i WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation ) - deklaracja zgodności CE -oświadczenie producenta, że oferowany komputer jest zgodny z normą Ergonomii ISO 9241 - wydruk ze strony http://www.energystar.gov/ia/products/prod_lists/computers_prod_list.xls , potwierdzony przez Oferenta, świadczący o tym ,że oferowany komputer spełnia normę Energy Star w wersji 4 - certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 producenta - dokument potwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wykonany przez notyfikowane laboratorium). Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim - oświadczenie producenta sprzętu potwierdzająca, że oferowany produkt spełnia warunki gwarancji określone w SIWZ 5.5 w przypadku z monitora LCD - deklaracja zgodności produktu z CE - certyfikat jakości ISO 9001 producenta - wydruk z strony Microsoft potwierdzający poprawność pracy z systemami MS XP Pro i MS Vista (potwierdzony podpisem oferenta)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat ZGM pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.