eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie pakietu pięciu szkoleń osób bezrobotnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Wałbrzych: Wykonanie pakietu pięciu szkoleń osób bezrobotnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 102044 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pakietu pięciu szkoleń osób bezrobotnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla bezrobotnych kobiet i mężczyzn z Powiatu Wałbrzyskiego. W ramach zamówienia przeprowadzonych zostanie pięć szkoleń grupowych, łącznie szkoleniami objętych zostanie 70 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych wydany na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy. 3) Kserokopię wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzonego przez wojewodę dolnośląskiego - dotyczy części nr 4. 4) Kserokopię dokumentu/ów wydanego/ych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzającego/ych spełnienie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Z 2001r. Nr 118, poz. 1263) - dotyczy części nr 1 i 2, 5) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w rozdziale 5 pkt. 1.2) niniejszej SIWZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 6) Dokumentów potwierdzających, że usługi przedstawione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5), zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru) 7) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia wykształcenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkoleń-kursów dla grupy min. 5 osobowej. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie kilku części zamówienia winni wykazać wykonanie usług o jakich mowa powyżej odrębnie na każdą z części, na którą składają ofertę (na każdą z części należy wykazać 2 inne usługi) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet 1 Zagadnienia 1. Użytkowanie eksploatacyjne. 2. Dokumentacja techniczna maszyn roboczych. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych. 4. Podstawy elektrotechniki. 5. Silniki spalinowe. 6. Elementy hydrauliki. 7. Budowa. 8. Technologia wykonywania robót ziemnych. 9. Zajęcia praktyczne (nauka eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych). Osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba-by zaangażowana-ne w realizację szkolenia dysponowała-ły: a) w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 8 - wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień, b) w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji 9 - doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych w charakterze instruktora nauki jazdy na sprzęcie ciężkim na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych przez jedną osobę pod warunkiem, że spełnieni wymagania określone w punkcie 1 i 2. Pakiet 2 Zagadnienia 1. Użytkowanie eksploatacyjne. 2. Dokumentacja techniczna maszyn roboczych. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych. 4. Podstawy elektrotechniki. 5. Silniki spalinowe. 6. Elementy hydrauliki. 7. Budowa. 8. Technologia wykonywania robót ziemnych. 9. Zajęcia praktyczne (nauka eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych). Osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba-by zaangażowana-ne w realizację szkolenia dysponowała-ły: a) w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 8 - wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień, b) w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji 9 - doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych w charakterze instruktora nauki jazdy na sprzęcie ciężkim na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych przez jedną osobę pod warunkiem, że spełnieni wymagania określone w punkcie 1 i 2. Pakiet 3 Zagadnienia 1. Technologia sprzątania. 2. Maszynoznawstwo. 3. BHP. 4. Obsługa nowoczesnych urządzeń sprzątających. 5. Techniki sprzątania pomieszczeń biurowych, placówek handlowych, obiektów przemysłowych, pomieszczeń ogólnodostępnych (zaplecza, windy, toalety, korytarze). 6. Konserwacja terenów zieleni w podziale na specjalizacje. 7. Podstawy wiedzy o roślinach. 8. Rośliny zielne w terenach zieleni. 9. Pielęgnacja rabat sezonowych i bylinowych. 10.Dobór i pielęgnacja drzew i krzewów. 11. Nawożenie. 12.Narzędzia i maszyny ogrodnicze. 13. Sadzenie roślin i krzewów kwietnikowych. 14.Cięcie krzewów i żywopłotów. 15.Automatyczne instalacje nawadniające. 16.Zabezpieczenie roślin na zimę oraz kompostowanie. 17. Zakładanie trawnika z siewu. 18. Prace pielęgnacyjne przy powierzchniach trawiastych (koszenie, nawożenie, wertykulacja) w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 3 w pozycji 1 do 5 - wykształceniem średnim i a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych zagadnień, lub b) doświadczeniem w kierowaniu zespołem pracowników wykonujących czynności porządkowe 2. w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 3 w pozycji 6 do 18 - wykształceniem średnim i: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień, lub b) co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej, na stanowiskach korespondujących z zakresem powierzonych im zagadnień. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć z kilku różnych zagadnień tematycznych przez jedną osobę pod warunkiem, że spełnieni wymagania określone dla tych zagadnień. Pakiet 4 Osoba,osoby zaangażowane w realizację szkolenia winna-ny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej na kursach związanych z przewozem rzeczy. Wykonawca winien wskazać imiennie kto będzie bezpośrednio zaangażowany w realizację szkolenia i odznaczyć informacje dotyczące ww wymagań. Ponadto Wykonawca winien określić zakres zagadnień powierzonych danej osobie w ramach realizowanego zamówienia. Pakiet 5 Zagadnienia 1. Podstawy obsługi komputera: edytor tekstu, podstawy arkusza kalkulacyjnego, Internet, poczta elektroniczna. 2. Obsługa kas fiskalnych. 3. Komunikacja interpersonalna. 4. Specyfika rozmów telefonicznych. 5. Zasady zadawania pytań i aktywnego słuchania. 6. Prezentowanie informacji. 7. Rozpoznawanie potrzeb klientów. 8. Praca z trudnym klientem. Radzenie sobie ze stresem i emocjami. 9. Podtrzymywanie kontaktu z klientem. 1. w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji 1 - wykształceniem informatycznym (średnim, wyższym bądź ukończyła studia podyplomowe) oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień; ponadto do realizacji zajęć z tego zakresu Wykonawca winien zaangażować dodatkowo osobę-osoby dysponującą-ce wykształceniem średnim informatycznym, która-re wspomagać będzie-będą prowadzącego (wykładowcę) w trakcie zajęć (co najmniej jedna osoba wspomagająca winna uczestniczyć we wszystkich zajęciach związanych z realizacją zagadnień z poz. 1) 2. w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji 2 - wykształceniem min. średnim i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień, 3. w przypadku zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji 3 do 9 - wykształceniem min. średnim oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć z kilku różnych zagadnień tematycznych przez jedną osobę pod warunkiem, że spełnieni wymagania określone dla tych zagadnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowach po ich zawarciu w przypadku: 1 Zmiany oznaczenia stron (np. zmiana nazwy, siedziby, NIP-u, REGON -u, osób reprezentujących firmę). 2 Konieczności zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn nieleżących po stronach umowy (np. działanie siły wyższej) z zastrzeżeniem, że powodem zmiany terminu nie może być brak dostępności kadry prowadzącej szkolenie. W takim przypadku Wykonawca winien wyznaczyć (w porozumieniu z Zamawiającym) nowy termin realizacji szkolenia przypadający w okresie kolejnych 6 m-cy od wymaganej w siwz daty rozpoczęcia szkolenia. 3 Zmiany miejsca realizacji szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce wskazane przez Wykonawcę będzie spełniało wymogi określone w SIWZ. 4 Zmiany rachunku bankowego (np. zmiana banku, numeru) pod warunkiem dostarczenia dokumentu poświadczającego ten fakt. 5 Zmiany kadry w razie niedostępności personelu określonego w wykazie kadry szkoleniowej przedstawionym w ofercie pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji prac przewidzianych w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urzadpracy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, pok.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, KANCELARIA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparki jednonaczyniowej kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób. Termin realizacji szkolenia : 01.06.2011r. - 10.07.2011r. Miejsce realizacji szkolenia: Miejsce wskazane przez Wykonawcę zamówienia. Program pn. Operator koparki jednonaczyniowej kl. III powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe, które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy jako operator koparki jednonaczyniowej kl. III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez wykonawcę usług - 15
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparkoładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: Jedna grupa szkoleniowa licząca10 osób. Termin realizacji szkolenia : 01.06.2011r. - 10.07.2011r. Miejsce realizacji szkolenia: Miejsce wskazane przez Wykonawcę zamówienia. Program pn. Operator koparkoładowarki kl. III powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe, które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy jako operator koparkoładowarki kl. III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez wykonawcę usług - 15
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalne służby sprzątające z modułem pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób. Termin realizacji szkolenia : 13.06.2011r. - 08.07.2011r. Miejsce realizacji szkolenia: Teren miasta Wałbrzycha i Szczawna Zdroju. Program szkolenia pn. Profesjonalne służby sprzątające z modułem pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni powinien zawierać co najmniej wskazane poniżej minimum programowe:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 45
    • 2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez wykonawcę usług - 10
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. przebieg realizacji zajęć praktycznych - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie okresowe w zakresie prawa jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: Dwie grupy szkoleniowe po 10 osób. Termin realizacji szkolenia: 20.06.2011r - 30.06.2011r. 03.10.2011r - 12.10.2011r. Miejsce realizacji szkolenia: Teren miasta Wałbrzycha. Program szkolenia pn. Szkolenie okresowe w zakresie prawa jazdy kat. C winien obejmować zagadnienia o jakich mowa w § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez wykonawcę usług - 15
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 35

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych oraz elementami telemarketingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: Jedna grupa szkoleniowa licząca 20 osób. Termin realizacji szkolenia: 06.06.2011r - 08.07.2011r. Miejsce realizacji szkolenia: Teren miasta Wałbrzycha. Program szkolenia pn. Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych oraz elementami telemarketingu powinien zawierać co najmniej wskazane poniżej minimum programowe: Tabela Nr 4 Lp. Zagadnienia 1. Podstawy obsługi komputera: edytor tekstu, podstawy arkusza kalkulacyjnego, Internet, poczta elektroniczna. 2. Obsługa kas fiskalnych. 3. Komunikacja interpersonalna. 4. Specyfika rozmów telefonicznych. 5. Zasady zadawania pytań i aktywnego słuchania. 6. Prezentowanie informacji. 7. Rozpoznawanie potrzeb klientów. 8. Praca z trudnym klientem. Radzenie sobie ze stresem i emocjami. 9. Podtrzymywanie kontaktu z klientem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez wykonawcę usług - 15
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.