eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Adamów › Remont drogi gminnej w m.Rachodoszce (Żyznów)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Adamów: Remont drogi gminnej w m.Rachodoszce (Żyznów)
Numer ogłoszenia: 102022 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54440 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w m.Rachodoszce (Żyznów).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia I. CZĘŚĆ OPISOWA 1. Stan istniejący. Droga gminna posiada w stanie istniejącym nawierzchnie z gruntu stabilizowanego cementem w złym stanie technicznym. Komunikacyjnie droga gminna łączy się z drogą powiatowa nr 3247L dr kr. Nr 17 - Pniówek -Suchowola - Maciejówka z drogą gminną Rachodoszcze - Żyznów Skrzyżowanie ww. dróg znajduje się w m. Żyznów gmina Adamów. Droga powiatowa posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnię szerokości 5,50 m, pobocze gruntowe szerokości 0,70 m. W pasie drogowym drogi gminnej znajduje się sieć telefoniczna zlokalizowana prostopadle do osi drogi gminnej. Grunt pod nawierzchnia drogową zaliczono do grupy nośności podłoża - G3. Wody gruntowej do 2,5 m nie stwierdzono. Warunki gruntowe określono jako proste i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych obiekt zaliczono do I kategorii geotechnicznej. 2. Zakres opracowania. Zakres opracowania wyznaczają nowe linie rozgraniczające leżące na działkach prywatnych nr 788/2; 1136; 970/2; 971/2; 1157/2; 974/2; 3. Elementy projektowane; szerokość jezdni drogi gminnej - 5,00 m, spadek poprzeczny jedni jednostronny - 2 %, szerokość pobocza - 0,75 m, spadek poprzeczny pobocza - 8 %, długość projektowanej drogi - 675,19 m , profil podłużny o spadkach wskazanych na rys. nr 2, płyty betonowe ażurowe o wym. 0,60 x 0,40 m w km 0 + 110,26 do 179,04; 0 + 375,69 do 0 + 645,19Niniejsze postępowanie obejmuje kontynuację realizowanego przedsięwzięcia, w roku 2014 na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczej została zrealizowana inwestycja obejmująca zakres do 0+380,26 Na podstawie rozliczenia kosztorysowego realizowanej inwestycji- zakres objęty niniejszym postepowaniem zawiera zakres od 0+380,26 do 0+510,26 na podstawie zakresu wynikającego z dokumentacji projektowo-wykonawczej i kosztorysowanej. Wszystkie prace związane i objęte niniejszym postepowaniem oznaczonym RIG 271.4.2015, należy ze względy na umowę kosztorysowa w odniesieniu do całości inwestycji, należy przeprowadzić zgodnie z przepisami prawa w oparciu o dokumentację stanowiącą integralną część dokumentacji projektowo -wykonawczej opracowaną przez projektanta Kielin Leszek oraz opis zakresu prac dokonany przez zmawiającego. Wszystkie prace związane z budową objętą niniejszym postępowaniem należy bezwzględnie wykonywać w oparciu o posiadaną dokumentację projektowo-techniczna oraz wykorzystanie wiedzy i doświadczenia i przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację przedsięwzięcia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - Art.83 Uzp 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe informacje zawarte są w treści niniejszej SIWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane dotyczące- robót związanych z budową i konstrukcją dróg i chodników, wykonawca wykonana osobiście. 9. Wymagania stawiane wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wymagania dot. Gwarancji - Zamawiający otrzyma gwarancje opisane w Projekcie umowy - stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ.11.Wszystkie występujące prace w poszczególnych branżach, opisane są w projekcie, STWiOR dla branż. Wycena na etapie przygotowywania oferty odbywać się będzie na podstawie przedmiarów prac. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z wykonawcami, ze względu na ewentualne mogące wystąpić rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektowo-wykonawczą a przedmiarami robót które są podstawą do ustalenia ceny zaleca się wizje lokalną wraz z zapoznaniem się z dokumentami nie będącymi elementami udostępnionymi wraz z dokumentacja projektowo-wykonawczą w siedzibie zamawiającego. Równoważność - technologiczna, materiałowa i inna Gdziekolwiek powołane są konkretne normy przepisy lub zastosowane rozwiązania materiałowe, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary, oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. Mogą być również stosowane inne odpowiednie normy i przepisy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania, pod warunkiem wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego Przy czym rozwiązania równoważne nie mogą być sprzeczne z zapisami, że wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny być nowe, w gatunku bieżąco produkowanym oraz powinny mieć: 1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo, 2.deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską, albo, 3.oznakowanie znakiem budowlanym oznaczające, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za ,,regionalny wyrób budowlany,,Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe Daniel Kierepka, Miączyn 167, 22-455 MIrcze, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120870,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91531,42

  • Oferta z najniższą ceną: 91531,42 / Oferta z najwyższą ceną: 129575,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.