eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu biurowego



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Wrocław: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 102018 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego Całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi - 83 526,40 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 28.62.10.00 - Narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.12.11.10 - Fotokopiarki kolorowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegac wykonawcy którzy nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy wg załącz nika nr1 -oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną potwierdzającą zgodność wszystkich parametrów technicznych oferowanego sprzętu przez Wykonawcę z parametrami przedmiotów zamówienia określonymi w SIWZ. Powyższe dokumenty powinny być wystawiane przez autoryzowanych przedstawicieli danej firmy na terenie całego kraju - w zakresie części 1,2,3 -w przypadku realizacji dostaw przez Podwykonawców, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie w formie oświadczenia (załącznik nr 3) nazwy i adresy Podwykonawców. -pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna,konsorcjum);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego Wrocław, ul. Poznanska 58..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego Wrocław ul. Poznańska 58 bud 13. pok 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kserokopiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bindownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bindownicy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia fotokopiujace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń fotokopiujących.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzetu biurowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.11.00-0, 30.19.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt mechanizacji biurowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu mechanizacji biurowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-0, 28.61.12.00-0, 30.00.00.00-9, 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzetu biurowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.11.00-0, 30.12.11.10-7, 30.12.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.