eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/22/2011 dostawa urządzeń do terapii nerkowej w postaci zestawów do dializy otrzewnej ADO i CADO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Łódź: ZP/22/2011 dostawa urządzeń do terapii nerkowej w postaci zestawów do dializy otrzewnej ADO i CADO
Numer ogłoszenia: 102004 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/22/2011 dostawa urządzeń do terapii nerkowej w postaci zestawów do dializy otrzewnej ADO i CADO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - 1.Zestaw do ciągłej ambulatolyrnej dializy otrzewnej CADO dla 1 pacjenta: 1.1 Worki do dializy Stay-Safe; płyny dializacyjne o poj. 2000 cm3 lub 2500 cm3 w komplecie zestaw z drenami i sterylnym korkiem iglicowym. Parametry czynników aktywnych: Ca++1,25 mmol/l; 1,75 mmol/l; glukoza 1,5%, 2,3%, 4,25%; Na+ 134 mmol/l; pH 5,5-7,0; dysk do automatycznego przełączania faz cyklu - 1860 sztuk, 1.2.Adapter do cewnika kompatybilny z systemem Stay-Safe - 2 sztuki. 1.3.Przedłużacz do cewnika zamykany korkiem iglicowym -2 sztuki 1.4.Nakrętka dezynfekcyjna korka iglicowego - 1860 sztuk. 1.5.Cewnik Tenckhoffa typ 416 - 2 sztuki. 1.6.Frekasoft 500 cm3 lub Frekasept 500 cm3 (środek do odkażania rąk) - 20 sztuk. 1.7.Frekaderm 250 cm3 (płyn do odkażania skóry) - 10 sztuk. 2.Zestaw do automatycznej dializy otrzewnej ADO dla 4 pacjentów: 2.1Worki do dializy ADO 5000 cm3 zamienne z płynami Plus Sleep-Safe ze złączem do automatycznej realizacji sterylnego podłączenia drenów przez cykler i z kodem paskowym do identyfikacji poprawniści stężeń załączanych worków. Parametry czynników aktywnych: Ca++ 1,25 mmol/l, 1,5 mmol/l; Na+ 134 mmol/l; pH 5,5-7,0. - 2225 sztuk 2.2Adapter do cewnika kompatybilny z systemem Stay-Safe - 8 sztuk 2.3 Przedłużacz do cewnika zamykany korkiem iglicowym - 8 sztuk. 2.4 Nakrętka dezynfekcyjna korka iglicowego - 1490 sztuk. 2.5 Cewnik Tenckhoffa typ 419 - 2 sztuki. 2.6. Łącznik stabilizujący (Podstawka organizer) - 3 sztuki. 2.7.Łącznik clip. - 3 sztuki 2.8. Frekasoft 500 cm3 lub Frekasept 500 cm3 (środek do odkażania rąk) - 15 sztuk 2.9.Frekaderm 250 cm3 (płyn do odkażania skóry) 10 sztuk. 2.10 Linie Plus Sleep-Safe do automatycznej dializy otrzewnowej - 1490 sztuk Pakiet 2 - 1.Zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej CADO dla 1 pacjenta 1.1.Worki CADO z płynem dializacyjnym :1,5 L, 2,0L, 2,5 L typu Twin bag: stężenie wapna 1,25%, 1,75%, stężenie glukozy: 1,36%, 2,257%, 3,86%, kompatybilne z aparatem Home Choice - 1860 sztuk. 1.2.Korki mini cap - 1860 sztuk. 1.3.Osłonki - Connection shield - 1860 sztuk 1.4.Zaciski clamp - 10 sztuk 2.Zestaw do automatycznej dializy otrzewnej ADO dla 4 pacjentów 2.1.Worki ADO z płynem dializacyjnym objętości 5,0L ; stężenie wapnia: 1,25 mmol/l - PD4, 1,75 mmol/l - PD1; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%, kompatybilne z aparatem Home Choice - 2970 sztuk 2.2.Worki ADO z płynem dializacyjnym objętości 2,0L ; stężenie wapnia: 1,25 mmol/l - PD4, 1,75 mmol/l - PD-1; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%, kompatybilne z aparatem Home Choice - 1480 sztuk 2.3.Linie do aparatu Home Choice - 1480 sztuk. 2.4.Zacisk clamp - 15 sztuk. 2.5.Dren łączący (transfer set) - 8 sztuk. 2.6. Tytanowy adapter - 4 sztuki. 2.7. Łącznik(connection shield) - 1480 sztuk. 2.8.Opti cap - łącznik - 500 sztuk 2.9.Korki mini cap - 1480 sztuk. 2.10. Płyn do dezynfekcji rąk (poj. 500 ml) - 12 sztuk. 2.11 - Płyn do dezynfekcji skóry (poj. 20 ml) - 10 sztuk 3. Dodatkowy sprzęt do dializy otrzewnej w zależności od sytuacji klinicznej 3.1.Worki z płynem zawierającym ikodekstrynę, 2 litry, typu Extraneal Twin bag, do CADO kompatybilne z aparatem Home Choice - 200 sztuk. 3.2.Worki z płynem zawierającym ikodekstrynę, 2 litry, typu Extraneal Twin bag, do ADO kompatybilne z aparatem Home Choice - 150 sztuk. 3.3. Płyn odżywczy zawierający aminokwasy typu Nutrineal, 2 litry - 200 sztuk. 3.4.Ultra set dreny - 500 sztuk. 3.5.Worki z płynem Physioneal ADO 2,5 L - 450 sztuk. 3.6.Linie pediatryczne do aparatu Home Choice - 800 sztuk. 3.7.Zestawy do ostrej dializy otrzewnowej u noworodków i niemowląt CADO, apyrogenne, składające się z minimum z 2 linii wlotu powietrza, ze zintegrowanym filtrem, miejsca do podawania leku, biurety do napełniania, komory powietrza, zacisku kulkowego, linii drenażowej, biurety drenażowej - 500 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679. dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,- Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa,lub- Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzęduo ile wymaga tego ustawalub złożenie stosownego oświadczenia, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)o ile wymaga tego ustawalub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane. 2.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów leczniczych do obrotu na terenie RP - art. 28 ust. 1 ustawy Prawo Farmaceutyczne z 06.09.2001 r. z uzupełnieniami.Wpis do rejestru produktów leczniczych - dla płynu dializacyjnego. 3.Dla preparatów biobójczych - Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych 4.Dla środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych - metody badania biobójczego działania zgodnie z wymaganiami podanymi w normie PN-EN 14885:2006 - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające metody badania biobójczego działania środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych zgodnie z normami europejskimi Faza 2, etap 1 oraz Faza 2, etap 2 wymienionymi w normie - przewodnik PN-EN14885 dla obszaru medycznego lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Biobójczych dla obszaru medycznego, wraz z zapewnieniem o przedłożeniu tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy; 2.zmiany czasookresu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości; 3.zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4.zmiany przedmiotowej - produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 7.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 8.gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna, Zamówienia Publiczne, pok. Nr 15.Ul. Rzgowska 281 289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281 289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do ciągłej ambulatolyrnej dializy otrzewnej CADO dla 1 pacjenta. 1.1Worki do dializy Stay-Safe; płyny dializacyjne o poj. 2000 cm3 lub 2500 cm3 w komplecie zestaw z drenami i sterylnym korkiem iglicowym.Parametry czynników aktywnych: Ca++1,25 mmol/l; 1,75 mmol/l; glukoza 1,5%, 2,3%, 4,25%; Na+ 134 mmol/l; pH 5,5-7,0; dysk do automatycznego przełączania faz cyklu - 1860 sztuk 1.2. Adapter do cewnika kompatybilny z systemem Stay-Safe - 2 sztuki 1.3.Przedłużacz do cewnika zamykany korkiem iglicowym - 2 sztuki 1.4.Nakrętka dezynfekcyjna korka iglicowego - 1860 sztuki. 1.4.Nakrętka dezynfekcyjna korka iglicowego - 1860 sztuki. 1.5.Cewnik Tenckhoffa typ 416 - 2 sztuki 1.6. Frekasoft 500 cm3 lub Frekasept 500 cm3 (środek do odkażania rąk) - 20 sztuk. 1.7.Frekaderm 250 cm3 (płyn do odkażania skóry) - 10 sztuk 2.Zestaw do automatycznej dializy otrzewnej ADO dla 4 pacjentów. 2.1.Worki do dializy ADO 5000 cm3 zamienne z płynami Plus Sleep-Safe ze złączem do automatycznej realizacji sterylnego podłączenia drenów przez cykler i z kodem paskowym do identyfikacji poprawniści stężeń załączanych worków. Parametry czynników aktywnych: Ca++ 1,25 mmol/l, 1,5 mmol/l; Na+ 134 mmol/l; pH 5,5-7,0. - 2225 sztuk 2.2Adapter do cewnika kompatybilny z systemem Stay-Safe - 8 sztuk. 2.3.Przedłużacz do cewnika zamykany korkiem iglicowym - 8 sztuk 2.4.Nakrętka dezynfekcyjna korka iglicowego - 1490 sztuk 2.5.Cewnik Tenckhoffa typ 419 - 2 sztuki. 2.6. Łącznik stabilizujący (Podstawka organizer) - 3 sztuki. 2.7.Łącznik clip - 3 sztuki 2.8.Frekasoft 500 cm3 lub Frekasept 500 cm3 (środek do odkażania rąk) - 15 sztuk. 2.9. Frekaderm 250 cm3 (płyn do odkażania skóry) - 10 sztuk 2.10 Linie Plus Sleep-Safe do automatycznej dializy otrzewnowej 1490 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej CADO dla 1 pacjenta. 1.1 Worki CADO z płynem dializacyjnym :1,5 L, 2,0L, 2,5 L typu Twin bag: stężenie wapna 1,25%, 1,75%, stężenie glukozy: 1,36%, 2,257%, 3,86%, kompatybilne z aparatem Home Choice- 1860 sztuk. 1.2. Korki mini cap - 1860 sztuk 1.3. Osłonki - Connection shield - 1860 sztuk. 1.4. Zaciski clamp - 10 sztuk. 2. Zestaw do automatycznej dializy otrzewnej ADO dla 4 pacjentów 2.1.Worki ADO z płynem dializacyjnym objętości 5,0L ; stężenie wapnia: 1,25 mmol/l - PD4, 1,75 mmol/l - PD1; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%, kompatybilne z aparatem Home Choice - 2970 sztuk 2.2 Worki ADO z płynem dializacyjnym objętości 2,0L ; stężenie wapnia: 1,25 mmol/l - PD4, 1,75 mmol/l - PD-1; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%, kompatybilne z aparatem Home Choice - 1480 sztuk. 2.3.Linie do aparatu Home Choice - 1480 sztuk. 2.4.Zacisk clamp-15 sztuk. 2.5 Dren łączący (transfer set) - 8 sztuk 2.6.Tytanowy adapter - 4 sztuki 2.7. Łącznik(connection shield) - 1480 szuk. 2.8. Opti cap - łącznik- 500 sztuk. 2.9. Korki mini cap - 1480 sztuk. 2.10 Płyn do dezynfekcji rąk (poj. 500 ml) - 12 sztuk 2.11 Płyn do dezynfekcji skóry (poj. 20 ml)- 10 sztuk . 3.Dodatkowy sprzęt do dializy otrzewnej w zależności od sytuacji klinicznej 3.1.Worki z płynem zawierającym ikodekstrynę, 2 litry, typu Extraneal Twin bag, do CADO kompatybilne z aparatem Home Choice - 200 sztuk 3.2.Worki z płynem zawierającym ikodekstrynę, 2 litry, typu Extraneal Twin bag, do ADO kompatybilne z aparatem Home Choice - 150 sztuk. 3.3 Płyn odżywczy zawierający aminokwasy typu Nutrineal, 2 litry - 200 sztuk. 3.4. Ultra set dreny - 500 sztuk 3.5.Worki z płynem Physioneal ADO 2,5 L - 450 sztuk 3.6. Linie pediatryczne do aparatu Home Choice - 800 sztuk 3.7.Zestawy do ostrej dializy otrzewnowej u noworodków i niemowląt CADO, apyrogenne, składające się z minimum z 2 linii wlotu powietrza, ze zintegrowanym filtrem, miejsca do podawania leku, biurety do napełniania, komory powietrza, zacisku kulkowego, linii drenażowej, biurety drenażowej - 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.