Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-10
Gdańsk: PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA
Numer ogłoszenia: 101922 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie dokumentacji - inwentaryzacji budowlanej, zgodnie z zestawieniem powierzchni zabudowy i kubatury obiektów budowlanych - Załącznik nr 4 do specyfikacji jak niżej: - budynku głównego Szpitala, - budynków pomocniczych Szpitala, - budynku Oddziału Leczenia Zeza i Niedowidzenia, ul. Wejhera w Gdańsku. 2) Inwentaryzacje należy wykonać z podziałem na budynki, bloki jak ujęto w dokumentacji archiwalnej szpitala wraz z: - opisem funkcji pomieszczeń z podziałem na budynki, bloki, - ekspertyzami i opisami konstrukcyjnymi jako dokumentacji wyjściowej do sporządzenia operatu zabezpieczeń ppoż - w skali 1 : 100 - w formie graficznej-pisanej ( 5 egzemplarzy ) oraz w formie elektronicznej ( 1 egz. Wersji Autocad) a) część opisowa: - ogólna, budowlano-funkcjonalna charakterystyka inwentaryzowanych obiektów wraz z podaniem powierzchni użytkowej i kubatury. b) część rysunkowa: - rzuty wszystkich kondygnacji, wszystkich obiektów kubaturowych będących przedmiotem inwentaryzacji, w skali 1:100 wraz z opisem funkcji pomieszczeń. Integralną częścią oferty jest rysunek precyzujący zestawienie pomieszczeń i powierzchni inwentaryzowanych budynków, - przekroje inwentaryzowanych obiektów w skali 1:100 w ilości koniecznej do sporządzenia operatu ochrony ppoż (pkt. 1 ppkt. 2 specyfikacji), - elewacje inwentaryzowanych obiektów. 3) Ekspertyzy i opisy konstrukcyjne 2. Podstawą do wykonania inwentaryzacji jest: - dokumentacja archiwalna rzeczonych budynków, bloków, - pomiary wykonane w terenie , - ocena stanu rzeczywistego (wizja lokalna). 2.1 Wykonawca przystępujący do przetargu winien posiadać: - uprawnienia budowlane - projektowe, - certyfikowane, aktualne mierniki pomiarowe. 3. Opracowana inwentaryzacja winna zostać sporządzona zgodnie z przepisami: - prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - Kodeksu cywilnego - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w postępowaniu przetargowym musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia , jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiadać wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół osobowy zdolny do wykonania zamówienia, 4) znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 6) spełniać wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. III i IV pkt. 11. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętych niniejszym postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy /Załącznik Nr 3/, c) wypełniony formularz ofert /Załącznik Nr 1/, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dokumentacji - inwentaryzacji, a jeżeli okres a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania e) uprawnienia oraz zaświadczenia (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa (na dzień składania ofert), f) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, g) oświadczenie Wykonawcy że wykonane projekty poszczególnych branż będą posiadały wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, wymogi budowlane i będą uwzględniały wymogi higieniczno-sanitarne wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych jak też będą posiadały wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia - jeżeli dotyczy, h) Oświadczenie Wykonawcy, że opracowana dokumentacja projektowa będzie wykonana, zgodnie z zapisami, (według poniższej kolejności): - prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - Kodeksu cywilnego - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, i) harmonogram robót wykonywanych na poszczególnych budynkach, blokach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub www.szpital.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na zadaniu pn.: Dostosowanie kojców dla psów służbowych do obowiązujących przepisów w placówkach SG w m. Białowieża,Dubicze Cerkiewne i Michałowo
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.