Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Włocławek: Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkół Elektrycznych przy ul. Toruńskiej wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 101873 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkół Elektrycznych przy ul. Toruńskiej wraz z zagospodarowaniem terenu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację części budynku Zespołu Szkół Elektrycznych oraz przebudowę ogrodzenia szkoły - odcinek dł. 140,00 m: 1. Termomodernizacja trzech obiektów budynku: nr 1, 2 i 3 w segmencie (B): - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - zamurowanie otworów okiennych zgodnie z projektem budowlanym, - termomodernizacja dachu i elewacji - rozwiązanie systemowe, - wykonanie opaski wokół budynku, - demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej, - malowanie elewacji zgodnie z zatwierdzoną kolorystyką, - wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczenia basenu, - mechaniczne pogrążenie uziomów prętowych z wymianą odcinka bednarki łączącej maszynownię z instalacją zewnętrzną i wykonać pomiary. 2. Ogrodzenie: Wykonanie ogrodzenia wys. 2,40m oraz furtki - odcinek 70m od strony osiedla mieszkaniowego oraz wys. 2,00m - odcinek 70m od strony działki nr 39/2 KM 31. Zakres wykonywanych robót przebudowy ogrodzenia: - usunięcie 7 szt. drzew i 3 szt. pni wraz z wykarczowaniem korzeni - rozebranie starego ogrodzenia wraz z betonowym cokołem, - wykonanie cokołu betonowego, - montaż ogrodzenia: wys. 2,40m na odcinku 70,00m oraz furtki (od strony bloków osiedlowych), - montaż ogrodzenia wys. 2,00m wraz z cokołem od strony działki nr 39/2 KM 31.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1.zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zmawiający rozumie roboty remontowo-budowlane, zbliżone, co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na wymianie stolarki okiennej, wykonaniu termomodernizacji dachu, wykonaniu termomodernizacji elewacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł.), 2.udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 60 m-cy, na pozostałe wbudowane materiały gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów oraz rękojmi na towarzyszące roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót, 3.posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000,00 zł., 4.dysponować potencjałem kadrowym (własnym lub wyrażającym pisemnie gotowość współpracy): minimum jedną osobę z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016 /), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do kierowania robotami budowlanymi, oraz minimum jedną osobę z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016 /), do obsadzenia stanowiska kierownika robót elektrycznych, który powinien posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzędujących członków władz), 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 9. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10. dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 11. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 12.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 500.000,00 zł.,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Zielony Rynek 11/13 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. 506.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Włocławek Zielony Rynek 11/13 Biurzo Obsługi Mieszkańców hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa i przebudowa dróg rowerowych na terenie miasta Włocławek - I ETAP, z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku
- Rekonstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Sielskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa/przebudowa dróg wewnętrznych".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 190529C Kruszynek - Ludwinowo dł. 520 m od km 0+200 do km 0+720 w m. Kruszynek w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej Kruszynek - Ludwinowo""
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
- "Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" - poziom kuchni właściwej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.