eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki\MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI \PEGAZ\ W PIECKACH współfinansowanego ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego\Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\, Priorytet

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Piecki: \MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI \PEGAZ\ W PIECKACH współfinansowanego ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego: \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\, Priorytet II- Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.3- Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego.
Numer ogłoszenia: 101855 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, fax 089 7422065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: \MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI \PEGAZ\ W PIECKACH współfinansowanego ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego: \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\, Priorytet II- Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.3- Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji budynku Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji \PEGAZ w Pieckach, roboty budowlane, rozbiórki, stolarka, roboty c.o., wyposażenie. Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia maksymalną kwotę 556 304,97 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8.1. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę jego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców a nie pełnomocnika. 5. Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom całości zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego , określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wg załączonego wzoru), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Aby warunek był spełniony wykonawca musi udokumentować wykonanie co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, e) porozumienie Wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania- w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, f) kalkulację ceny oferty - kosztorysy ofertowe, g) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy. 2. Dokumenty i informacje, o których mowa w pkt.9.1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 3. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów (formularz ofertowy, kosztorys ofertowy). 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust 3 Prawa zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. (przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 47 poz. 211 z póź.zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania). Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona innym uczestnikom postępowania. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem \tajemnica przedsiębiorstwa\. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania, gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art.86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piecki.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zwycięstwa 6, 11-710 Piecki Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji \PEGAZul. Zwycięstwa 34, 11- 710 Piecki Urząd Gminy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 12:30, miejsce: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, pokój 7, Urząd Gminy Piecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego: \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\, Priorytet II- Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.3- Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.