Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Zawiercie: Wykonanie projektubudowlano wykonawczego ul. a.Jagiellonki i ul. J.Kazimierza wraz z kanalizacją deszczową - długość odcinka 575 mb
Numer ogłoszenia: 101842 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektubudowlano wykonawczego ul. a.Jagiellonki i ul. J.Kazimierza wraz z kanalizacją deszczową - długość odcinka 575 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: \Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ulicy Anny Jagiellonki i ulicy Jana Kazimierza wraz z kanalizacją deszczową w Zawierciu (połączenie ulicy Królowej Jadwigi z ulicą Generała Andersa) - długość odcinka 575 mb\.Opracowanie winno składać się (odrębnie dla ulicy A. Jagiellonki i odrębnie dla ul. J. Kazimierza) w szczególności z: 1) projektu budowlano wykonawczego nawierzchni wraz z chodnikami, oznakowaniem pionowym i poziomym - 6 egz.; 2) projektu budowlano wykonawczego kanalizacji deszczowej - 6 egz.; 3) przedmiaru robót - 4 egz.; 4) informacji do planu BIOZ włączonej do każdego egzemplarza projektu; 5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.; 6) kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.; 7) projektu tymczasowej organizacji ruchu - 3 egz. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji tradycyjnej w ilościach wskazanych powyżej oraz w wersji elektronicznej w standardzie plików: .pdf. Wymogi dla wersji elektronicznej: Każdy tom dokumentacji projektowej powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje projektu. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Do obowiązków wykonawcy należy: a) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) uzyskanie wszelkich uzgodnień, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy \lub równoważny\, d) konsultacja z zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, e) pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. t.j. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). W ramach nadzoru autorskiego Zamawiający przewiduje maksymalnie do 6 pobytów na placu budowy. f) uzyskanie uprawomocnionych decyzji : - lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego - o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - oraz wykonanie map zawierających projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami. Inwestor dysponuje mapą do celów projektowych w/w odcinka drogi wraz z wypisem z rejestru gruntów. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych winna spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. Nr 2007, poz. 2016, z późn. zm.), a także odpowiadać wymogom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389). Wykonawca wykonujący zamówienie zobowiązany będzie do konsultacji z zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych, w szczególności mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Opisu proponowanych materiałów należy dokonać za pomocą parametrów technicznych i jakościowych, tzn. bez podania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału, wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy: \lub równoważny\. W przypadku zaproponowania przez wykonawcę robót budowlanych, wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, w ofercie przetargowej materiałów równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż w dokumentacji - wykonawca (projektant) zobowiązany będzie do wydania, na etapie analizy i oceny ofert i na wniosek zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń. ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób/podmiotów (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz musi potwierdzać, że osoba/y przewidziane do realizacji zamówienia posiadają stosowne uprawnienia i kwalifikacje (pkt V a). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. cena ofertowa za nadzór autorski - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-zawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu ul. Leśna 2 42 - 400 Zawiercie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu ul. Leśna 2, pokój nr 225.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP 15/06/2007
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1701S ul. Blanowska na cieku Strumień - sporządzenie dokumentacji"
- Dostawa żywności: mięso i wędliny
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4484P - budowa chodnika w m. Krwony dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Świerkowej w m. Borowa, gm. Długołęka oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.