Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Wrocław: Rozbudowa systemu instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru SAP w D. S. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1-13 we Wrocławiu - 68/RB/2007.
Numer ogłoszenia: 101839 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru SAP w D. S. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1-13 we Wrocławiu - 68/RB/2007..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zgodnie z CPV: 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, które obejmują: Demontaż istniejącej instalacji sygnalizacji alarmu pożaru systemu TELSAP; Wykonanie okablowania nowego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru wraz z montażem przewidzianych w projekcie urządzeń, w tym: -instalację centrali CSP wraz z zasilaniem, -instalację linii / pętli dozorowych, -instalację linii sterującej dźwigami, -instalację linii sterujących istniejącym systemem dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO. Pomiary i uruchomienie systemu. Usunięcie i naprawa uszkodzeń ścian i sufitów powstałych przy pracach demontażowych i montażowych (szpachlowanie i malowanie). Konserwacja systemu w okresie trwania gwarancji (1 raz na kwartał przez 2 lata). 3.Prace prowadzone będą w obiekcie zamieszkałym, czynnym 24 godz./dobę m. in. w pokojach studenckich. 4.Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w załącznikach nr 3, 4 i 5. 5.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10.000 ZŁ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp). 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną (w zakresie instalacji SAP) podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 50 % zaoferowanej ceny brutto za niniejsze zamówienie b) wykazana robota wykonana będzie w obiekcie czynnym całą dobę - do obiektów czynnych 24 godz./dobę Zamawiający zalicza budynki gdzie intensywny ruch mieszkańców trwa 24 godz./dobę i są to m. in.: Domy Studenckie, Domy Asystenckie, Hotele, obiekty publicznej i niepublicznej służby zdrowia) c) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym co najmniej: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie Państwowego Inspektoratu Bezpieczeństwa Jądrowego i Ochrony Radiologicznej lub Państwowej Agencji Atomistyki na przewóz z zagranicy, obrót w kraju oraz instalowanie, konserwację i demontaż izotopowych czujek dymu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: Uprawnienia budowlane kierownika budowy (branża elektryczna) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby inżynierskiej. 6. Oświadczenie z art. 22 uPzp (zawarte w Formularzu Ofertowym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pok. 100..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pok. 100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





