eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROZBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO JEDNORODZINNEGO O POMIESZCZENIE KANCELARII LEŚNICZEGO - W BUDYNKU PRZY UL. SOŁTYSIEJ 135 W KATOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Katowice: ROZBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO JEDNORODZINNEGO O POMIESZCZENIE KANCELARII LEŚNICZEGO - W BUDYNKU PRZY UL. SOŁTYSIEJ 135 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 101817 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76839 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice, ul. Kijowska 37B, 40-754 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2525141, 2022334, faks 032 2526733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO JEDNORODZINNEGO O POMIESZCZENIE KANCELARII LEŚNICZEGO - W BUDYNKU PRZY UL. SOŁTYSIEJ 135 W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji osady leśnej Nadleśnictwa Katowice przy ul. Sołtysiej 135 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do specyfikacji. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe: a) Parametry techniczne segmentu dobudowanego (kancelaria leśniczego): - powierzchnia zabudowy: 18,09m2 (4,03x4,49m) - powierzchnia całkowita: 20,60m2 - długość i szerokość elewacji frontowej (bez istniejącego budynku): 4,03m - wysokość całkowita od strony frontowej: 5,60m - ilość kondygnacji: 1 + strych nieużytkowy - dach jednospadowy (przedłużenie istniejącego dachu budynku mieszkalnego), kąt nachylenia dachu 40°, kierunek kalenicy Północ-Południe. b) Parametry techniczne przebudowanego tarasu: (konstrukcja drewniana) - powierzchnia zabudowy: 16,05m2 (3,00x5,3m) - powierzchnia całkowita: 20,34m2 - wysokość całkowita: 3,08m - brak zadaszenia c) Zakres przedmiotu zamówienia: - rozbudowa budynku mieszkalnego o kancelarie leśniczego - termomodernizacja istniejącego budynku mieszkalnego - wykonanie izolacji ścian fundamentowych - wymiana konstrukcji tarasu na drewniana - wymiana pokrycia dachowego na blachodachówke (w tym daszek nad wejściem) - wykonanie izolacji dachu i stropu nad poddaszem z wełny mineralnej gr.20cm. - prace wykończeniowe - malarskie i płytkarskie w budynku mieszkalnym (w tym malowanie schodów wewnętrznych) - konserwacja ogrodzenia frontowego - malowanie i naprawa zamka furtki - konserwacja pozostałego ogrodzenia, wymiana siatki, prostowanie i remont słupków betonowych. - prace brukarskie - wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody i CO wraz kotłownią - instalacja elektryczna i alarmowa dla pomieszczenia kancelarii Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także decyzja nr 1165/11 udzielająca pozwolenia na rozbudowę. 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne - musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Stworzona opinia z oceny będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 3. Termin rozpoczęcia prac: nie wcześniej niż w dniu 16.05.2012 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.07.2012 r. 4. Roboty budowlane należy zorganizować i wykonywać w sposób zapewniający możliwość stałego użytkowania i dojazdu mieszkańców, pracowników i klientów Nadleśnictwa Katowice do budynków mieszkalnych, administracyjnych i kancelarii leśnictwa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 8. Wszystkie zmiany, o których mowa powyżej muszą być każdorazowo zatwierdzone przez zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Zamiany te nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest (na własny koszt) do realizacji warunków i wykonania obowiązków z nich wynikających (jeśli dotyczą one realizacji robót), określonych w punktach 2-7 decyzji nr 1165/11 Prezydenta Miasta Katowice z dnia 05.09.2011 udzielającej pozwolenia na rozbudowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEKO S.C. Agata Gut, Rafał Gut, ul. Floriańska 50, 32-590 Libiąż, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281181,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232984,24

  • Oferta z najniższą ceną: 232984,24 / Oferta z najwyższą ceną: 232984,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.