Ogłoszenie z dnia 2006-01-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jastrzębie-Zdrój: przedmiotem zamówienia jest zakup dla kopalń JSW S.A. od lutego 2006 r. do 31 grudnia 2006 r, złącz dwu elementowych (strzemię górne i dolne) i trzy elementowych (strzemię górne, środkowe i dolne) do łączenia obudowy z kształtownika V32/36 w łącznej ilości 135 000 kpl Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Logistyki Materiałowej, do kontaktów: Lucjan Urban, Marek Kowaczek, ul. Armii Krajowej 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 7564003, 7564048, fax 032 7564047, e-mail: przetargi@logistyka.jsw.pl, www.logistyka.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zakup dla kopalń JSW S.A. od lutego 2006 r. do 31 grudnia 2006 r, złącz dwu elementowych (strzemię górne i dolne) i trzy elementowych (strzemię górne, środkowe i dolne) do łączenia obudowy z kształtownika V32/36 w łącznej ilości 135 000 kpl. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Złącza dwu elementowe (strzemię górne i dolne) i trzy elementowe (strzemię górne, środkowe i dolne) do łączenia obudowy z kształtownika V 32/36 w łącznej ilości 135 000 kpl. muszą spełniać następujące warunki techniczno-użytkowe: 1. Spełniać wymagania normy: PN-87/G-15000.10 lub równoważnej, 2. Spełniać wymagania ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz.2274) z późniejszymi zmianami. 3. Każde strzemię musi być trwale i czytelnie oznaczone znakiem identyfikującym producenta oraz zawierać wyróżnik odmiany i wielkość złącza, 4. Każde kompletne strzemię dostarczone użytkownikowi musi być zgodne z dokumentacją techniczną, 5. Na gwintowanym końcu śrub powinny być nasunięte kapturki z tworzyw sztucznych zabezpieczające przed zanieczyszczeniem i mechanicznym uszkodzeniem gwintu, 6. Każde opakowanie (tj. skrzynia, pojemnik, paleta lub kontener) zawierające poszczególne elementy lub komplety strzemion zaopatrzone będzie w zaświadczenie (wywieszkę) kontroli jakości i odbioru technicznego (zawierające m.in. nazwę wytwórcy i wyboru), nr partii dostawy, ilość sztuk (detali), nr atestów materiałowych (hutniczych), nazwę i adres odbiorcy, datę produkcji oraz znak kontroli technicznej Wywieszki te powinny być poprawnie przytwierdzone i zabezpieczone przed wpływami atmosferycznymi. 7. Maksymalny ciężar opakowania z ładunkiem nie może przekraczać wagi 1,8 ton, 8. Strzemiona mają stanowić złącza 2 i 3 -elementowe do łączenia obudowy z kształtownika V-32/36, 9. Maksymalny moment dokręcenia nakrętek śrub w strzemionach nie powinien przekraczać 500 Nm, co nie oznacza, że odrzucane będą oferty z większym momentem dokręcenia, jeżeli moment 500 Nm będzie spełniał wymogi techniczne ujęte w niniejszym ogłoszeniu, 10. Dokumentacja techniczna dołączona do oferty powinna być kompletna i określać gatunek zastosowanego materiału do produkcji złącz, 11. Strzemiona mają być wykonane z materiałów o własnościach mechanicznych wg PN-EN lub równoważnych dla danego gatunku materiału z którego zostały wykonane, a potwierdzone świadectwem odbioru materiału "3.1.B" wg PN-EN 10204+A1; 1997 przy dostawach, Materiał z którego wykonano strzemię powinien spełniać następujące wymagania: a. Strzemię dwujarzmowe - jarzmo górne: Rm=510-630 Mpa, Rc = Mpa, A5 > lub = 22%, udarność KCU2 - co najmniej 40 J/cm kw., - jarzmo dolne: Rm=550 Mpa, Rc = 355 Mpa, A5 > lub + 18%, udarność KCU2 - co najmniej 60 J/cm kw. b. Strzemię kabłąkowe - kabłąk: Rm= 740 MPa, Rc= 520 MPa, A5 > lub=17%, - jarzmo dolne: Rm > lub = 500 Mpa, A5 = 7% -15%, - wymagana nośność kabłąka i jarzma 565 kN, c. Strzemiona dwujarzmowe i kabłąkowe powinny posiadać nakrętki o wysokości w części sześciokątnej co najmniej 20 mm, co umożliwia prawidłowe umieszczenie nasadki klucza dla uzyskania wymaganego momentu dokręcenia zlącz. 12. Wraz z pierwszą dostawą na kopalnię wykonawca dostarczy certyfikat, dokumentację techniczną wyrobu i instrukcję stosowania, a dla każdej partii dostawy deklarację zgodności, świadectwo jakości zgodne z pkt 2,1 normy PN-EN 10204 wraz z świadectwem odbioru materiału "3.1.B" wg PN-EN 10204+A1:1997, z którego ma wynikać, że zastosowany materiał na złącza jest zgodny z wymaganiami określonymi w pkt 11, 13. Gwarancja min. 12 miesięcy - do oferty należy dołączyć warunki gwarancji, 14. Złącze dwu elementowe typu dwu jarzmowego (strzemię górne i dolne) powinno spełniać warunki: Średnia nośność robocza złącza powinna wynosić co najmniej 250 kN dla kształtownika V32/36 przy momencie dokręcenia nakrętek max. 500 Nm, co nie oznacza, że odrzucane będą oferty z większym momentem dokręcenia, jeżeli moment 500 Nm będzie spełniał wymogi techniczne ujęte w niniejszym ogłoszeniu, 15. Złącze dwu elementowe typu kabinowego (strzemię górne i dolne) powinno spełniać warunki: Średnia nośność robocza złącza powinna wynosić co najmniej 250 kN dla kształtownika V32/36 przy momencie dokręcenia nakrętek max 500 Nm, co nie oznacza, że odrzucane będą oferty z większym momentem dokręcenia, jeżeli moment 500 Nm będzie spełniał wymogi techniczna ujęte w niniejszym ogłoszeniu. 16. Złącze trzy elementowe typu dwujarzmowego (strzemię górne, środkowe i dolne) powinno spełniać warunki: - Średnia nośność robocza złącza powinna wynosić co najmniej 320 kN dla kształtownika V32/36 przy momencie dokręcenia nakrętek max 500 Nm, co nie oznacza, że odrzucane będą, oferty z większym momentem dokręcenia, jeżeli moment 500 Nm będzie spełniał wymogi techniczne ujęte w niniejszym ogłoszeniu, 17. Złącze trzy elementowe typu kabłąkowego (strzemię górne, środkowe i dolne) powinno spełniać warunki: Średnia nośność robocza złącza powinna wynosić co najmniej 320 kN dla kształtownika V32/36 przy momencie dokręcenia nakrętek max 500 Nm, co nie oznacza, źc odrzucane bedą olerty z większym momentem dokręcenia, jeżeli moment 500 Mm będzie spełniał wymogi techniczne ujęte w niniejszym ogłoszeniu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Składy konsygnacyjne Zamawiającego przy kopalniach JSW S.A. wskazane w zamówieniach. Kod NUTS: 3.24.45. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.20 - Konstrukcje metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 135 000 kpl. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1 - 11 000,00 PLN Zadanie 2 - 7 000,00 PLN Zadanie 3 - 11 000,00 PLN Zadanie 4 - 105 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określonych dla poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. Niezmienność cen przez cały okres trwania zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1 - 175 000 PLN netto, Dla zadania 2 - 117 000 PLN netto, Dla zadania 3 - 175 000 PLN netto, Dla zadania 4 - 1 750 000 PLN netto, w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności próg ten ulega proporcjonalnie zmniejszeniu. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wykaz dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowa, na kwotę minimum: Dla zadania 1. - 58 000,00 PLN Dla zadania 2: - 39 000,00 PLN Dla zadania 3: - 58 000,00 PLN Dla zadania 4: - 583 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz. U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust 3 pkt.2 - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP). Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy biorący udział w przetargu przy składaniu ofert powinni; Wnieść wadium w jednej z poniżej podanych form: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w KREDYT BANK S.A., oddział w Rybniku, filia Jastrzębie, nr rachunku 37150012141212100299650000, z wpisaniem na dowodzie wpłaty oznaczenie: "wadium w przetargu 03/P/06 dla zadania....." 2. w poręczeniach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 3. w gwarancjach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9,11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 2 późniejszymi zmianami Dz. U. Nr 145, poz. 1537)- oryginał złożony w kasie Zamawiającego, Zaoferować płatność w formie przelewu w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. Zaoferować niezmienność cen praż cały okres realizacji zamówienia, Zaakceptować warunki projektu umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo udzielone zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP, - W przypadku jeśli podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia tworzą Konsorcjum, w treści pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum jak też, który z nich jest liderem Konsorcjum, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania o fen, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w an, 24 ust.1 pkt. 9 PZP. wystawioną nie wcześniej tiiż ó miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie nalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na. ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nic wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informacja banku, w którym wykonawca, posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania 1: - 58 000,00 PLN Dla zadania 2: - 39 000,00 PLN Dla zadania 3: - 58 000,00 PLN Dla zadania 4: - 583 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej stawianym wymogom (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów Wykonawcy nie .spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz. U. 04 Nr 71 poz. 645 par. 1. Ust. 3 pkt. 2. W szczególności za prawidłowe uważane będą informacje banku zawierające treść " Na prowadzonym przez bank rachunku Firma posiada na dzień środki finansowe w wysokości ....zł" lub "Na dzień ....... Firma posiada zdolność kredytową co najmniej w wysokości ...zł". 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Certyfikat dobrowolny wydany przez jednostkę, certyfikującą upoważniony do certyfikacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami Zamawiającego, 2. Kompletna dokumentacja techniczna lub techniczno-ruchowa zgodna z uzyskanym certyfikatem, 3. Sprawozdanie i protokół z badań wytrzymałościowych strzemion, 4. Protokół i sprawozdanie z badań z charakterystyki pracy złączy (wg PN-9l/G-15000/11) dwu i trzy elementowych przy momencie dokręcania nie przekraczającym 500 Nm, (co nie oznacza, że odrzucane będą oferty z większym momentem dokręcenia, jeżeli moment 500 Nm będzie spełniał wymogi techniczne ujęte w niniejszym ogłoszeniu ), wykonanych przez jednostkę certyfikującą lub badawczą (Roz. R.M z dnia 30.04.2004r.-Dz. U. nr 99 poz.1003 zał. 3), 5. Sprawozdanie z badań z charakterystyki pracy złącz na elementach prostych z kształtownika typu V32/36, 6. Instrukcja stosowania, 7. Deklaracja zgodności, która powinna zawierać: - nazwę i adres producenta, - opis przeznaczenia strzemion, - numer certyfikatu, - wykaz norm i specyfikacji technicznych, które zastosowano do produkcji strzemion, - imię i nazwisko oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia podpisu w imieniu producenta albo jego upoważnionego przedstawiciela. 8. Wykaz dokonanych w okresie ostatnich (rzęch lat. dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania J - 175 000 PLN netto, Dla zadania 2 - 11 7 000 PLN netto, Dla zadania 3 - 175 000 PLN netto, Dla zadania 4 - 1 750 000 PLN netto, w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności próg ten ulega proporcjonalnie, zmniejszeniu, Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wykaz dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 03/P/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.02.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką u zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 20.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.02.2006, godzina 09:30, JSW S.A. - Zakład Logistyki Materiałowej, ul. Armii Krajowej 1, Jastrzębie Zdrój - pokój 109.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Złącze dwu elementowe typu dwujarzmowedo (strzemię górne i dolne). 3) Zakres lub wartość: 15 000 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Złącze dwu elementowe typu kabłąkowego (strzemię górne i dolne). 3) Zakres lub wartość: 10 000 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Złącze trzy elementowe typu dwujarzmowego (strzemię górne środkowe i dolne). 3) Zakres lub wartość: 10 000 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Złącze trzy elementowe typu kabłąkowego (strzemię górne środkowe i dolne). 3) Zakres lub wartość: 100 000 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Odtworzenie parkingu dla samochodów osobowych w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ C
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- "Dostawa wielodoniczek szkółkarskich do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym oraz palet stalowych do szkółki leśnej w Rogozińcu w 2025 roku"
więcej: Konstrukcje różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.