Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Warszawa: DOSTAWA SZYTYCH NA MIARĘ DAMSKICH I MĘSKICH UBIORÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ ROBOCZYCH
Numer ogłoszenia: 101742 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: KANCELARIA SEJMU.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZYTYCH NA MIARĘ DAMSKICH I MĘSKICH UBIORÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ ROBOCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szytych na miarę i dostarczonych do siedziby Zamawiającego damskich i męskich ubiorów służbowych i roboczych, z materiałów będących własnością Wykonawcy, wg rodzaju, kroju oraz w ilości wymienionej poniżej. Dostarczone ubiory muszą być wysokiej jakości, przy czym wymóg ten dotyczy zarówno materiałów podstawowych jak i wykończeniowych oraz dodatków i standardu wykonania. Ilości ubiorów zostaną uszczegółowione w czasie realizacji umowy( zgodnie z kolumną 5 niżej przedstawionej tabeli). 2. Ubiory zostaną uszyte na podstawie pobranych przez Wykonawcę miar ubiorów 3. Zdjęcie miar oraz dwukrotne przymiarki zostaną potwierdzone przez przyszłych użytkowników podpisami na imiennej liście stanowiącej załącznik do umowy. Zdjęcie miar nastąpi w czasie pierwszych 7 dni od złożenia zamówienia. Pierwsza i druga przymiarka zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych między stronami w trybie roboczym. Wykonawca dokona przymiarek ubiorów w siedzibie Zamawiającego. W tym celu Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.00.00 - Odzież specjalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: BRAK.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. W ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie polegające na szyciu ubiorów jakie oferują w złożonej ofercie. Doświadczenie Wykonawcy musi dotyczyć szycia odpowiednio: a) dla części A - kostiumów damskich, b) dla części B - bluzek damskich, c) dla części C - fartuchów damskich lub sukienek roboczych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania ofert przez osoby , których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów , o których mowa w pkt. 2.2.b. d) wykaz zrealizowanych zamówień - załącznik nr. 2, e) próbki materiałów (wierzchnich, podszewek odpowiednio dla części zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Biura ds Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3A, Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, bud. C wejście C II..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBA DO KONTAKTU AGNIESZKA GINTOWT-WĄSIKOWSKA TEL 0 22 694-19-32
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kostiumy służbowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szytych na miarę damskich i męskich ubiorów służbowych oraz roboczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ - 40
- 2. JAKOŚĆ - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BLUZKI SŁUŻBOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZYTYCH NA MIARĘ DAMSKICH I MĘSKICH UBIORÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ ROBOCZYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ - 40
- 2. JAKOŚĆ - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: FARTUCHY ROBOCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZYTYCH NA MIARĘ DAMSKICH I MĘSKICH UBIORÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ ROBOCZYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





