Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Słupsk: SYSTEM ODDYMIANIA DS., REMONT DS.4
Numer ogłoszenia: 101694 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska, ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8405327, fax 059 8405475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM ODDYMIANIA DS., REMONT DS.4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WYKONANIE SYSTEMU ODDYMIANIA W DS. 1,3,4 2. REMONT SEGMENTÓW MIESZKALNYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH DS. 4
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 18 000,00 ZŁ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie wymogów ustawowych dotyczących udziału w postępowaniu 2. Wykonanie prac o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu przetargu z tym, że w ciągu ostatnich dwóch lat jedna praca o wartości minimum 600 000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów - aktualny odpis z rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - zaświadczenie z US, ZUS lub KRUS - informacja z KRK - wykaz wykonanych prac za ostatnie pięć lat wraz z rewerencjami - wykaz podmiotów i osób uczestniczących w wykonaniu zadania - sprawozdanie finansowe lub dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności za ostatnie dwa lata obrotowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Studenta nr 3 ul. Arciszewskiego 22 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Studenta nr 3 pok. 2 ul. Arciszewskiego 22 76-200 Słupsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Utworzenie na Podgrodziu Środowiskowego Domu Samopomocy w Słupsku na potrzeby osób z niepełnosprawnością intelektualną".
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 Kubuś Puchatek w Słupsku
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wolnobieżnej o DMC max. 3.500 kg z wymiennym osprzętem.
- PODN.ZP.321.18.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
- "Dostawa przyrządów i innych urządzeń dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku w ramach Programu Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- Dostawa testów diagnostycznych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)
- Dostawa i montaż akodrenów oraz wymiana kanałów wentylacyjnych zlokalizowanych na PGE Narodowym w Warszawie
- "Remont mieszkań z ruchu ludności"
- Dostosowanie budynku gospodarczego na potrzeby magazynu obrony cywilnej
- Remont pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pn: "Pracownia chemiczna dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Złotoryi"
- CP-24-1188/2025 Remont I i II piętra ,,Domu Nauki" w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.