Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Warszawa: świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów oraz oprogramowania finansowego eksploatowanego przez Biuro Finansowe Kancelarii Prezydenta RP i Księgowość Gospodarstwa Pomocniczego KPRP (od 1 stycznia 2011 roku instytucji gospodarki budżetowej - Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP)
Numer ogłoszenia: 101687 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów oraz oprogramowania finansowego eksploatowanego przez Biuro Finansowe Kancelarii Prezydenta RP i Księgowość Gospodarstwa Pomocniczego KPRP (od 1 stycznia 2011 roku instytucji gospodarki budżetowej - Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapewnienie świadczenia usługi serwisu i konserwacji systemów oraz oprogramowania finansowego firmy Mercomp eksploatowanego przez Biuro Finansowe Kancelarii Prezydenta RP i Księgowość Gospodarstwa Pomocniczego KPRP..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERCOMP Sp. z o.o., ul. Św. Bonifacego 92 lok. 35, 02-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 479000,00
Oferta z najniższą ceną: 479000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 479000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Serwis i konserwacja systemów oraz oprogramowania finansowego firmy Mercomp eksploatowanego przez Biuro Finansowe Kancelarii Prezydenta RP i Księgowość Gospodarstwa Pomocniczego KPRP spełnia cech utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z powyższym usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, z przyczyn związanych z ochrona praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
- Usługa żywienia uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół nr 129
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie dla posiadanego oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz zakup nowych licencji w ramach zamówienia opcjonalnego
- Dostawa licencji Cisco
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- Rozbudowa systemu NAC
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.