Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Lublin: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem systemowym dla Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 101683 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrosterwy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem systemowym dla Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem systemowym dla Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - dostarczenia fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, według opisu wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ, będącego przedmiotem zamówienia do Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie oraz przeniesienia na Zamawiającego ich własności, - rozmieszczenia i rozstawienia dostarczonego sprzętu komputerowego w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, - dokonania montażu, podłączenia, zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu, - dostarczenia oprogramowania systemowego oraz oprogramowania wspierającego pracę Teatru w części administracyjnej, według opisu wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ - dokonania instalacji oprogramowania, - przekazania osobie upoważnionej przez Zamawiającego w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi, licencji, gwarancji producenckich, certyfikatów i deklaracji zgodności oraz innych dokumentów i świadectw jakości wymaganych obowiązującymi przepisami dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Oryginalny kod CPV: 50.96.11.10 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. oraz złożą kompletną ofertę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena kompletności oferty poprzez ustalenie czy oferta \spełnia\ lub \nie spełnia\ wymogi, co do dokumentów i oświadczeń, których złożenia żąda Zamawiający zgodnie z pkt. 5 SIWZ oraz ocena ofert uznanych za ważne pod względem ustalonego kryterium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrosterwy,pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.teatrosterwy,pl Opłata (o ile dotyczy) 10,00 Waluta: złotych Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub wpłata na rachunek Zamawiającego 81 1500 1520 1215 2004 2388 0000.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Lublin, ul. Narutowicza 17, II piętro, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi odbioru odpadów w roku 2026 z obiektów LUW w Zamościu
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





