eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa Neuromonitora wraz z osprzętem na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. DZP/11PN/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Zabrze: Dostawa Neuromonitora wraz z osprzętem na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. DZP/11PN/2016
Numer ogłoszenia: 101676 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63672 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Neuromonitora wraz z osprzętem na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. DZP/11PN/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa Neuromonitora wraz z osprzętem na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. DZP/11PN/2016. Ilość zadań: 2 Pakiet nr 1 - Neuromonitor Pakiet nr 2 - Osprzęt do neuromonitora Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu - załącznik nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. XII. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 2) zaoferują produkt (sprzęt) zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w Załączniku nr 6 do SIWZ Parametry techniczne oraz załączniku 3 do SIWZ Formularz cenowy. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej tj. oferta powinna dotyczyć Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2. 3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy rok produkcji 2016 4) dla Pakietu nr 1 zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu tj. neuromonitora (Pakiet nr 1). Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny zgodnie z zapisami cz. XXII pkt. 1.1 SIWZ 5) dla Pakietu nr 2 czas realizacji zamówienia będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z zapisami cz. XXII pkt. 1.2 SIWZ 6) zapewnią transport produktu (sprzętu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 7) zapewnią montaż produktu (sprzętu - Pakiet nr 1 ) w godzinach (pomiędzy 8.00-12.00) po uprzednim ustaleniu dnia montażu i zgłoszenia osób dokonujących montażu. 8) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 i 4A do SIWZ 10) przeszkolą personel Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu - Pakiet nr 1) w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty montażu sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru, 11) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim, 12) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu - Pakiet nr 1) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii 13) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu (sprzętu - Pakiet nr 1) w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego 14) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu - Pakiet nr 1) na rzecz Zamawiającego 15) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy 16) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat 17) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi - dot. Pakietu nr 1 18) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji umowy ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wysokość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż wartość na którą Wykonawca zawarł umowę z Zamawiającym. W przypadku upływu okresu obowiązywania polisy przed upływem okresu obowiązania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na każde jego żądanie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię nowej polisy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.51.00 - Monitory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27648,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27648,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27648,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.