eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Nekli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Nekla: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Nekli
Numer ogłoszenia: 101589 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla , ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nekla.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Nekli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Nekli na podstawie: 1.1. Projektu Budowlanego wykonanego przez mgr inż. arch. Mariusza Sawickiego (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2. Projektu budowlanego dotyczącego Instalacji c. o. wykonanego przez mgr inż. Zbigniewa Grabarkiewicza (załącznik nr 2 do SIWZ), 1.3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 3 do SIWZ), 1.4. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Uwaga: a. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Ilekroć w specyfikacji technicznej, projekcie budowlano wykonawczym, przedmiarze robót wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w projekcie. Wskazane produkty lub urządzenia posłużyły do dokonania obliczeń parametrów technicznych oraz rozmieszczenia urządzeń. c. Wszelkie materiały pozostałe po przeprowadzonych pracach budowlanych Wykonawca usunie na własny koszt w sposób zgodny z przepisami o Ochronie Środowiska. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.26.12.10-9 Wykonanie pokryć dachowych 45.26.13.20-3 Kładzenie rynien 45.26.25.22-6 Roboty murarskie 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32-8 Instalowanie okien 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych - do wysokości okien parterowych - w systemie bezspoinowym na bazie styropianu ekstradowanego XPS-200 gr. 13cm, 3.2. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych - powyżej linii parapetów okien parterowych - w systemie bezspoinowym na bazie styropianu EPS-70 gr. 13cm 3.3. Wykonanie docieplenia na bazie styropianowych płyt warstwowych PW 11 (EPS-100) jednostronnie laminowanych papą, gr. 14 cm, położenie papy, 3.4. Montaż rynien i rynien spustowych, 3.5. Zamurowanie wnęk okiennych i ich pomalowanie 3.6. Wymiana stolarki okiennej na nową wykonaną z PCW o profilu pięciokomorowym, 3.7. Wymiana parapetów zewnętrznych 3.8. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe wykonane z PCW z warstwą izolacji cieplnej, 3.9. Tynkowanie - tynk cienkowarstwowy silikonowy barwiony w masie 1,5mm, 3.10. Wymiana zaworów termostatycznych, zgodnie z STWiORB, 3.11. Uporządkowanie placu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 58 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu - na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kostrzynie Wlkp. o/ Nekla Nr 92 9075 0009 1100 0101 0012 1340 z dopiskiem /budowa oczyszczalni/ b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie oferenta. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt 12, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie wykluczenia z postępowania lub którego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują ją bez zastrzeżeń. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 9. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. Opis oceny Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone w punktach 1 - 7, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; -wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; -wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; -wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę (na podst. art. 89 ustawy), która: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3; -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; -zawiera błędy w obliczeniu ceny; -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1. Dokumenty ogólne: 1.1. podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do siwz; 1.2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do siwz; 1.3. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 1.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.9. oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.9.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej: 1.9.1.1 trzech (3) robót związanych z ocieplaniem ścian zewnętrznych budynków wraz z tynkowaniem o powierzchni min. 1800m2 każda oraz 1.9.1.2 trzech (3) robót związanych z ocieplaniem dachu o powierzchni min. 1600m2 każda oraz 1.9.1.3 dwóch (2) robót związanych z pracami instalacji centralnego ogrzewania tj. wymiana zaworów termostatycznych, wymiana grzejników, itp. z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (referencje), podaną datą, miejscem oraz wartością wykonanych robót (załącznik nr 6 do SIWZ). 2.1. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (potencjał kadrowy) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Do wykazu winny być załączone dokumenty: 1.10.1 uprawnienia budowlane zgodne z zakresem robót kierownika budowy oraz kierownika robót; 1.10.2 aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa); 1.10.3 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierownika robót; 1.11. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego zdolnego do wykonania zamówienia; 1.12. aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zawarta na okres co najmniej od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia 15.10.2009 r. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa: 2.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.1.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.1.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.2 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej o dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnika nie jest zawarte w umowie konsorcjum; o dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nekla.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nekli - Sekretariat ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nekli - Sekretariat ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.