To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Gdańsk: Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 101561 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78755 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39111100-4. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych, zwanych w dalszej części SIWZ siedziskami. 3. Siedziska będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Dostawa siedzisk do Wydziału Biologii, 80-308 Gdańsk, ul Wita Stwosza 59 pokój C/139. 5. Siedziska muszą: 1) być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia, 2) zostać dostarczone i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) posiadać atest Państwowego Zakładu Higienieny lub równoważny wydany przez akredytowaną państwową jednostkę na terenie Unii Europejskiej w zakresie zdrowia publicznego Wykonawca przestawi na każde wezwanie Zamawiającego. 6. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych siedzisk, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych siedzisk, a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie. 7. W przypadkach określonych w pkt 6 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania siedzisk według załącznika nr 7 do SIWZ, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany siedzisk na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli termin dostawy wymienionych siedzisk przekroczy termin, o którym mowa w § 4 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy. 8. Gwarancja zgodnie z ofertą Wykonawcy na podstawie rozdz. XII pkt 1 ppkt. 2). Pozostałe warunki gwarancji i serwisu zgodnie z § 3 projektu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Furineo Sp.z o.o., ul. 10 lutego 15, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6927,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6946,55
Oferta z najniższą ceną: 6946,55 / Oferta z najwyższą ceną: 13603,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Sprzedaż, dostawa wraz z montażem wyposażenia ruchomego na potrzeby pracowni FabLab przy ul. Śniadeckich 3 w Krakowie dla ARMK Sp. z o.o.
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





