Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Gromadka: Zakup samochodu śmieciarki do celów zbiórki odpadów segregowanych
Numer ogłoszenia: 101550 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka , ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gromadka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu śmieciarki do celów zbiórki odpadów segregowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a/ Samochód śmieciarka - wywrotka wyposażony w kontener do zbiórki selektywnej, urządzenie hakowe, żuraw : - szerokość pojazdu 200-210 cm - wysokość pojazdu bez ładunku 230-240 cm - rozstaw kół osi przedniej 170-180 cm - rozstaw kół osi tylnej 160-170 cm - rozstaw osi 4,6 -4,8 m - dopuszczalna masa całkowita minimum 7,0 ton - długość pojazdu całkowita 6,8-7,2 m - silnik Diesel, Euro 5 , -4-ro cylindrowy, 16-to zaworowy o pojemności 2900- 3000 cm 3 z elektronicznym bezpośrednim wtryskiem paliwa - moc silnika minimum 170 KM - skrzynia biegów manualna, mechaniczna 6 -cio biegowa plus 1 bieg wsteczny - przystawka odbioru mocy do pompy zamontowana fabrycznie - zawieszenie osi przedniej niezależne, połączone z amortyzatorem dwustronnego działania, rama stalowa jednolita z profili w kształcie litery C połączona stalowymi poprzeczkami - belka tylnej osi sztywna, amortyzatory teleskopowe hydrauliczne - blokada tylnego mostu - ABS+ ASR,ESP - tempomat - kabina - fotel kierowcy + kanapa dla dwóch pasażerów - centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, radio, dwa głośniki, antena radiowa - klimatyzacja manualna - apteczka pierwszej pomocy i gaśnica - okna w tylnej ścianie kabiny - opony 225/75R//16C - koło zapasowe, podnośnik hydrauliczny, fabryczny komplet kluczy,, akumulator, b/ Urządzenie hakowe moc załadunkowa minimum 4 tony, ramie kątowe łamane, jeden siłownik, szerokie rolki stabilizacyjne, sterowanie z wnętrza kabiny, blokada hydrauliczna,, konstrukcja stalowa pokryta farbą epoksydową i pomalowana farbą poliuretanową, podest wzdłuż urządzenia, skrzynka narzędziowa. c/ Żuraw do opróżniania pojemników na surowce wtórne zamontowany za kabiną, wysięg hydrauliczny ok. 5 m, udźwig na 4 metrach minimum 1 tona, masa żurawia ok. 600 kg. d/ Osiatkowany kontener do zbiórki selektywnej odpadów komunalnych. Wymiary kontenera: długość 3,7-4,0 m, szerokość 2,1-2,3 m, wysokość 1,6 - 1,7 m. Kontener: dno wykonane z blach gr. min. 3 mm, ściany wykonane z blachy gr. min. 2 mm do wysokości 0,5 m powyżej siatka stalowa, drzwi dwuskrzydłowe z tyłu pojazdu wykonane z blachy gr. min 2 mm do wysokości 0,9 m, powyżej siatka stalowa, dwie rolki do wciągania. Kontener wewnątrz podzielony na 2 części, przegrody otwierane i demontowane. e/ Żuraw ma posiadać badania kontrolne zgodnie z wymaganiami UDT i dopuszczenie do eksploatacji. Wszystkie urządzenia mają posiadać dokumentację techniczno- ruchową, być zmontowane, sprawne i gotowe do eksploatacji. Wymagane dokumenty dostarczone wraz z samochodem w języku polskim: książka pojazdu, książka gwarancyjna, instrukcje obsługi, katalog części zamiennych dla pojazdu, urządzenia hakowego i urządzenia dźwigowego, homologacje, dopuszczenia do eksploatacji, deklarację zgodności dla urządzenia hakowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, deklarację zgodności dla urządzenia dźwigowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. g/ Samochód fabrycznie nowy. Dopuszcza się samochód wyprodukowany nie później niż w 2012 r. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji dla samochodów skompletowanych i być przygotowany do rejestracji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale IV ust. I. pkt. 1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale IV ust. I. pkt. 1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale IV ust. I. pkt. 1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale IV ust. I. pkt. 1. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale IV ust. I. pkt. 1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis oferowanego modelu samochodu ( np. katalogi, specyfikacje techniczne itp.) zawierający informacje, które umożliwią jednoznaczną ocenę zgodności jego parametrów z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 26 ust 2d ustawy PZP jak również art. 4 pkt. 14 w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. Nr 50 , poz 331, ze zm.) , albo informacje ,oświadczenie o tym , że nie należy do grupy kapitałowej , z wykorzystaniem wzoru- Załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej: a. przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. b. przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gromadce ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 ; 59-706 Gromadka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gromadce ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 ; 59-706 Gromadka - sekretariat pok. Nr 4 ,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach osi 3_ Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej; działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.