Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Częstochowa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 101531 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzetu komputerowego i oprogramowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na 37 części (zadań). Zadanie nr 1 zestaw komputerowy sztuk 10, zadanie nr 2 zestaw komputerowy sztuk 6, zadanie nr 3 zestaw komputerowy wraz z monitorem sztuk 5, zadanie nr 4 zestaw komputerowy sztuk 3, zadanie nr 5 zestaw komputerowy sztuk 2, zadanie nr 6 komputer stacjonarny sztuk 1, zadanie nr 7 zestaw komputerowy sztuk 1, zadanie nr 8 zestaw komputerowy sztuk 1, zadanie nr 9 komputer przenośny typu Notebook sztuk 1, zadanie nr 10 komputer przenośny typu Notebook sztuk 1, zadanie nr 11 komputer przenośny typu Notebook sztuk 1, zadanie nr 12 komputer przenośny typu Notebook sztuk 1, zadanie nr 13 zestaw komputerowy sztuk 1, zadanie nr 14 komputer przenośny typu Notebook sztuk 1, licencja MS Office 2007 Prof. sztuk 1, zadanie nr 15 urządzenie wielofunkcyjne sztuk 2, zadanie nr 16 urządzenie wielofunkcyjne sztuk 1, zadanie nr 17 drukarka sztuk 1, zadanie nr 18 drukarka laserowa sztuk 2, zadanie nr 19 drukarka laserowa sztuk 1, zadanie nr 20 monitor LCD sztuk 1, zadanie nr 21 skaner sztuk 1, zadanie nr 22 serwer sztuk 1, zadanie nr 23 rejestrator 8- kanałowy sztuk 1, kamery monitoringu sztuk 8, zadanie nr 24 rejestrator 4- kanałowy sztuk 4, kamery monitoringu sztuk 4, zadanie nr 25 switch sztuk 1, zadanie nr 26 UPS sztuk 1, zadanie nr 27 router sztuk 1, zadanie nr 28 AccesPoint sztuk 1, zadanie nr 29 dysk twardy sztuk 1, zadanie nr 30 przenośny dysk HDD sztuk 1, zadanie nr 31 pamięć RAM sztuk 1, zadanie nr 32 bateria do laptopa sztuk 1, zadanie nr 33 oprogramowanie graficzne sztuk 1, zadanie nr 34 program komputerowy MS WINDOWS XP jednostanowiskowy, zadanie nr 35 rzutnik multimedialny z uchwytem mocującym sztuk 1, zadanie nr 36 pilot (wskaźnik laserowy) sztuk 1, zadanie nr 37 urządzenie wielofunkcyjne sztuk 1.Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.21.61.20 - Urządzenia optyczne do identyfikacji 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części III.4, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części III.4, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części III.4, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części III.4, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części III.4, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części III.4, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo( jeżeli ofertę składa pełnomocnik):- pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą,- w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Forma pełnomocnictwa jak wyżej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 29, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza ul. waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy sekretariatu: dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Remont instalacji w budynku głównym Szkoły Podstawowej nr 21 w Częstochowie - etap A (parter i 1 piętro)
- Wykonanie robót budowlanych w budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie, obejmujących:1) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż, 2) remont klatki schodowej.
- Zakup wyposażenia informatycznego do pracowni kształcenia w ramach projektu pn. "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu"
- Dostawa i montaż krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli biurowych i socjalnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO wraz z odbiorem i utylizacją starego wyposażenia meblowego.
- Dostawa artykułów reklamowych z logo Politechniki Częstochowskiej dla Działu Promocji Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- "Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Nowy Duninów"
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Zakup wraz z instalacją programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie użytkowników z jego obsługi.
- "Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.