Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Ustrzyki Dolne: Zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 101483 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych , ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, faks 013 4711073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego wraz z przeszkoleniem pracownika, podzielonego na 9 pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.31.21 - Wózki inwalidzkie z silnikiem 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, a ponieważ dopuszcza składanie ofert częściowych, kwota wadium dla każdej z części wynosi:- Pakiet 1 - 1.190,00 zł
- Pakiet 2 - 560,00 zł
- Pakiet 3 - 160,00 zł
- Pakiet 4 - 120,00 zł
- Pakiet 5 - 90,00 zł
- Pakiet 6 - 100,00 zł
- Pakiet 7 - 10,00 zł
- Pakiet 8 - 40,00 zł
- Pakiet 9 - 50,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej z form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy nr 85 8642 1012 2003 1200 3867 0002 prowadzony przez Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Lesku z adnotacją - Wadium - Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, przed upływem terminu składania ofert, tj. tak aby przed otwarciem ofert wadium znajdowało się na rachunku Zamawiającego.
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłata) załączona do oferty.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważna i odpowiednią ofertę sporządzoną zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami określonymi w pkt VI SIWZ.
2. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.VI.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ)
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4.Zamawiający wymaga, by sprzęt rehabilitacyjny spełniał wymagania, określone w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 93 z 2004 r.,poz. 896 z późn.zm.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć:
a.kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane podmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.: Deklaracje zgodności producenta, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącą oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych
b.Katalogi
5. Wypełniony w całości i podpisany Formularz cenowy i ofertowy wg wzoru załączonego do SIWZ.
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22, 38 - 700 Ustrzyki Dolne
Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22, 38 - 700 Ustrzyki Dolne
Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wózek elektryczny dla dzieci - szt. 2
2. Wózek elektryczny dla dorosłych - szt. 4
3. Wózek inwalidzki ręczny - szt. 4
4. Wózek inwalidzki sedesowy - szt. 2
5. Wózek inwalidzki rozkładany - szt. 2
6. Wózek inwalidzki dziecięcy - szt. 3
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6, 33.19.31.21-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łóżko elektryczne - szt. 3
2. Stół rehabilitacyjny podnoszony - szt. 1
3. Łóżko szpitalne - szt. 5
4. Indywidualny przedmiot pionizujący - szt. 1
5. Indywidualny przedmiot pionizujący - szt. 1
6. Parapodium Actival - szt. 2
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2, 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rotor elektryczny kończyn dolnych - szt. 1
2. Rotor kończyn dolnych - szt. 2
3. Rotor kończyn górnych - szt. 2
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podnośnik transportowy elektryczny - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kula łokciowa (prawa i lewa) - szt. 20
2. Kula pochwowa (prawa i lewa) - szt. 20
3. Balkonik kroczący - szt. 6
4. Laska inwalidzka - szt. 2
5. Trójnóg - szt. 7
6. Balkonik na kółkach - szt. 6
7. Laska dla niewidomych - szt. 2
8. Czwórnóg - szt. 5
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materac przeciwodleżynowy - szt. 14
2. Materac rehabilitacyjny - szt. 2
3. Poduszka przeciwodleżynowa - szt. 9
4. Piłka rehabilitacyjna - szt. 3
5. Kliny rehabilitacyjne - szt. 5
6. Stolik manualny do ćwiczeń rąk - szt.1
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rower stacjonarny - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ssak medyczny elektryczny - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Siedzisko do wanny - szt. 2
2. Krzesło sedesowe - szt. 4
3. Krzesło rehabilitacyjne dla dzieci - szt. 1
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego "
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- Dostawa łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





