eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Nr spr. 56-58/2010 Dostawa części zamiennych, ogumienia i akumulatorów do pojazdów kołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Nowogród Bobrzański: Nr spr. 56-58/2010 Dostawa części zamiennych, ogumienia i akumulatorów do pojazdów kołowych
Numer ogłoszenia: 101471 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr. 56-58/2010 Dostawa części zamiennych, ogumienia i akumulatorów do pojazdów kołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: ZADANIE NR 1 - części zamienne do pojazdu Tarpan Pióro wycieraczki - 40 szt.; Czujnik ciśnienia oleju - 20 szt.; Pompa hamulcowa - 5 szt.; Rozrusznik - 5 szt.; Turbosprężarka - 10 szt. ZADANIE NR 2 - części zamienne do pojazdu Star 266 Chłodnica wody - 4 szt.; Pompa wspomagania - 5 szt.; Skrzynia rozdzielcza - 3 szt.; Bęben hamulcowy - 30 szt.; Okładzina szczęki - 150 szt.; Cylinder hamulcowy kpl - 50 szt.; Dwuobwodowa pompa hamulcowa - 15 szt.; Odmrażacz - 50 szt.; Pompa wtryskowa uszczelniona kpl - 5 szt.; Wkładka cierna hamulca postojowego - 200 szt.; Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem typ ZF - 6 szt.; Przegub kulowy drążka - prawy - 40 szt.; Przegub kulowy drążka - lewy - 40 szt.; Cylinder sprzęgła - 50 szt.; Pompa sprzęgła - 40 szt.; Klosz lewy - 50 szt.; Klosz prawy - 50 szt.; Korbka podnośnika - 100 szt.; Klamka wewnętrzna - 40 szt.; Ramie wycieraka - 80 szt.; Pióro wycieraka - 50 szt.; Lusterko prawe - 60 szt.; Lusterko lewe - 50 szt. ZADANIE NR 3 - ogumienie do pojazdów kołowych Opona 175/70R-13 do pojazdu OPEL ASTRA (TUBELESS) - 10 szt.; Opona 175/70R-13 do pojazdu OPEL ASTRA (TUBELESS ) - 10 szt.; Opona 185 R15C do pojazdu LUBLIN 3324 (TUBE lub TUBELESS z możliwością montażu z dętką) - 20 szt.; Opona 185/80R 15C do pojazdu FORD TRANSIT LUBLIN II (TUBELESS) - 30 szt.; Opona 7.50 R16C do pojazdu Honker 2000, 2424 (TUBE lub TUBELESS z możliwością montażu z dętką)- 100 szt.; Opona 6.50 R-16 ŻUK, NYSA (TUBE) - 80 szt.; Opona 225/75 R16 do pojazdu Mercedes Benz 461.4 WOLF (TUBELESS) - 10 szt. ZADANIE NR 4 - akumulatory kwasowo-ołowiowe suchoładowane Akumulator 12V-36Ah - 20 szt.; Akumulator 12V-45Ah - 150 szt.; Akumulator 12V-60Ah - 130 szt.; Akumulator 12V-88Ah lub 92Ah - 70 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3, 31.43.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu ( w punktach od III 3.1 do III 3.5) dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 2.Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-010 Nowogród Bobrzański Sekcja Zamówień Publicznych Godziny urzędowania: od poniedziałku do czwartku w godz. 07:00 - 15:30; w piątki od 07:00 do 13:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek nr 735 - kancelaria jednostki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - części zamienne do pojazdu Tarpan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pióro wycieraczki - 40 szt.; Czujnik ciśnienia oleju - 20 szt.; Pompa hamulcowa - 5 szt.; Rozrusznik - 5 szt.; Turbosprężarka - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - części zamienne do pojazdu Star 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodnica wody - 4 szt.; Pompa wspomagania - 5 szt.; Skrzynia rozdzielcza - 3 szt.; Bęben hamulcowy - 30 szt.; Okładzina szczęki - 150 szt.; Cylinder hamulcowy kpl - 50 szt.; Dwuobwodowa pompa hamulcowa - 15 szt.; Odmrażacz - 50 szt.; Pompa wtryskowa uszczelniona kpl - 5 szt.; Wkładka cierna hamulca postojowego - 200 szt.; Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem typ ZF - 6 szt.; Przegub kulowy drążka - prawy - 40 szt.; Przegub kulowy drążka - lewy - 40 szt.; Cylinder sprzęgła - 50 szt.; Pompa sprzęgła - 40 szt.; Klosz lewy - 50 szt.; Klosz prawy - 50 szt.; Korbka podnośnika - 100 szt.; Klamka wewnętrzna - 40 szt.; Ramie wycieraka - 80 szt.; Pióro wycieraka - 50 szt.; Lusterko prawe - 60 szt.; Lusterko lewe - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - ogumienie do pojazdów kołowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opona 175/70R-13 do pojazdu OPEL ASTRA (TUBELESS) - 10 szt.; Opona 175/70R-13 do pojazdu OPEL ASTRA (TUBELESS ) - 10 szt.; Opona 185 R15C do pojazdu LUBLIN 3324 (TUBE lub TUBELESS z możliwością montażu z dętką) - 20 szt.; Opona 185/80R 15C do pojazdu FORD TRANSIT LUBLIN II (TUBELESS) - 30 szt.; Opona 7.50 R16C do pojazdu Honker 2000, 2424 (TUBE lub TUBELESS z możliwością montażu z dętką)- 100 szt.; Opona 6.50 R-16 ŻUK, NYSA (TUBE) - 80 szt.; Opona 225/75 R16 do pojazdu Mercedes Benz 461.4 WOLF (TUBELESS) - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - akumulatory kwasowo-ołowiowe suchoładowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulator 12V-36Ah - 20 szt.; Akumulator 12V-45Ah - 150 szt.; Akumulator 12V-60Ah - 130 szt.; Akumulator 12V-88Ah lub 92Ah - 70 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.