To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101462 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Kłodzko: Przetarg nieograniczony na dostawę
ciekłego tlenu, gazów medycznych i technicznych w butlach, worków foliowych czarnych i niebieskich
na odpady komunalne oraz czerwonych na odpady medyczne niebez-pieczne, dla potrzeb podmiotu
leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65658-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70102-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Szpitalna
1,
57300
Kłodzko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
, faks
, e-mail
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
Adres strony internetowej (URL): https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę ciekłego tlenu, gazów medycznych i technicznych w butlach, worków foliowych czarnych i niebieskich na odpady komunalne oraz czerwonych na odpady medyczne niebez-pieczne, dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/DTA/14/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku: Zadanie 1 - gazy medyczne w butlach wraz z dzierżawą butli Zadanie nr 2 - gazy techniczne Zadanie 3 - Tlen medyczny azot/tlen 50/50 Zadanie nr 4 - Tlen medyczny ciekły wraz z dzierżawą zbiornika Zadanie 5 - Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na odpady medyczne niebezpieczne Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. Zadania 1 - Sukcesywnie w okresie obowiązywania 36 miesięcznej umowy. Zadania 2 -4 - Sukcesywnie w okresie obowiązywania 24 miesięcznej umowy. Zadanie nr 5 - sukcesywnie w okresie 12 miesięcznego okresu obowiązywania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24111900-4
Dodatkowe kody CPV:
18930000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: gazy medyczne w butlach wraz z dzierżawą butli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57516.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62117,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: gazy techniczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8896.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10942.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Tlen medyczny azot/tlen 50/50 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5351 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5779.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Tlen medyczny ciekły wraz z dzierżawą zbiornika |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT121900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 131652 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na odpady medyczne niebezpieczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46251.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56888.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odbudowa po powodzi we wrześniu 2024 r. ul. Młyńskiej w Ołdrzychowicach Kłodzkich
- Dostawa jednorazowego sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej dla Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Odbudowa muru oporowego w ciągu drogi powiatowej nr 3276D km 6+246 - 6+290 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej oraz termomodernizacja budynku ZSP w Bystrzycy Kł. - Wykonanie kotłowni na pellet i instalacji centralnego ogrzewania
- Odbudowa i wymiana uszkodzonych elementów mostu dla pojazdów osobowych w ciągu drogi dz. nr 29/10 obręb Młynów i dz. nr 40 obręb Ławica
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.