eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego ul. Granicznej w Wyszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Wyszków: Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego ul. Granicznej w Wyszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
Numer ogłoszenia: 101409 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego ul. Granicznej w Wyszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZO - JEZDNEGO UL. GRANICZNEJ W WYSZKOWIE OD KM 0+000 DO KM 0+169, DŁ. 169 M WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ w tym: 1. ciąg pieszo - jezdny: szerokość - 5,5 m, pow. ok. 1.124,27 m2 z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 20 cm i podsypce piaskowej - dł. ok. 169,0 m; okrawężnikowanie krawężnikiem betonowym wystającym 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - dł. 334,62m; 2. odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do kratek spustowych i do kanalizacji deszczowej, 3. kanalizacja deszczowa z rur PCV dn 400mm - dł. 169 m; dn 200 mm - dł. 10 m; podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 10 cm; studnie kanalizacyjne systemowe dn 1000 mm (3,9 m.), studnie ściekowe betonowe dn 500 mm z osadnikiem i syfonem (2szt.), 4. oznakowanie: pionowe znaki drogowe - 7szt., 5. szczegółowy zakres robót określają przedmiar i dokumentacja projektowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 000 zł (cztery tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali nawierzchnie z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1100m2 - w ramach 1 zadania, c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj co najmniej. - 1 koparka, - 1 spycharka, - 1 samochód samowyładowczy, - urządzenie do zagęszczania. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy), e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. 5. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robot budowlanych wg Załącznika nr 2 do oferty potwierdzający że Wykonawca wykonał nawierzchnie z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1100m2 (w ramach 1 zadania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazanych robót należy dołączyć referencje lub dokumenty, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz potencjału technicznego wg Załącznika Nr 3 do oferty. 7. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy) wg Załącznika Nr 4 do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 116A Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków Sekretariat Burmistrza pok. 116A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.