eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Złockie w Gminie Muszyna zgodnie z funkcją turystyczno-uzdrowiskową o numerze MRPO.06.02.01-12-158/08-00-IXA/140/FE/09 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Muszyna: Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Złockie w Gminie Muszyna zgodnie z funkcją turystyczno-uzdrowiskową o numerze MRPO.06.02.01-12-158/08-00-IXA/140/FE/09 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, Schemat A: Odnowa centrum wsi, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 101332 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4714009 w. 18, faks 018 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Złockie w Gminie Muszyna zgodnie z funkcją turystyczno-uzdrowiskową o numerze MRPO.06.02.01-12-158/08-00-IXA/140/FE/09 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, Schemat A: Odnowa centrum wsi, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont istniejącego ciągu pieszo-rowerowego - deptak główny dł. 796 m - chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm - 3 582,00 m2 - nawierzchnia asfaltowa gr. 7 cm wraz z podbudową - 1 567,50 m2 2.Trasa rowerowo-kuligowa o dł. 2.875 m - nawierzchnia asfaltowa gr. 7 cm wraz z podbudową- 2 673,00 m 2 - pobocze z tłucznia kamiennego gr. 7 cm- 891,00 m2 - nawierzchnia żwirowo- tłuczniowa gr. 33 cm - 7 936,00 m2 3. Droga i chodnik do Jasieńczyka - nawierzchnia asfaltowa gr. 7 cm wraz z podbudową- 2 588,50 m2 - pobocze z tłucznia kamiennego gr. 7 cm - 497,70 m2 - chodnik z kostki brukowej o gr. 6 cm - 1 279,80 m2 4. Droga przy centrum handlowym na dł. 198 m - nawierzchnia asfaltowa gr. 7 cm wraz z podbudową- 594,00 m2 - pobocze z tłucznia kamiennego gr 7 cm- 198,00 m2 5. Plac zabaw obok centrum handlowego - kpl.1 6. Plac zabaw obok kościoła + oświetlenie - kpl. 1. - 3 punkty świetlne 7. Infrastruktura towarzysząca: Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową przyłączy wodociągowych na odcinku o dł. 1685,6 m. - PE 315 - 1679,60 m - PE 160 - 602,10 m 8. Instalacja monitoringu - 4 kamery 9. Oświetlenie drogi i chodnika do Jasieńczyka (odwiert Złockie 8)- 16 punktów świetlnych. 10. Oświetlenie trasa rowerowo-kuligowa (odwiert Złockie - Szkoła)- 23 punkty świetlne. 11. Tablica informacyjna nr 1 (obok centrum handlowego) - 1kpl. 12. Tablica informacyjna nr 2 (koniec deptaka) - 1kpl. 13. Tablica informacyjna nr 2 (obok zabytkowego drewnianego kościółka)- 1kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 29.83.50.00 - 29.83.50.00 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium; 120.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - nie złożył dokumentów lub oświadczeń na wezwanie zamawiającego, zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp. f) Gwarancja/poręczenia ma być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pisemne żądanie Zamawiającego i nieprzenośne na osoby trzecie. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu: Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Złockie w Gminie Muszyna zgodnie z funkcją turystyczno-uzdrowiskową o numerze MRPO.06.02.01-12-158/08-00-IXA/140/FE/09 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, Schemat A: Odnowa centrum wsi, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. 4) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia lub uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw nie złoży dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy zamówień dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 655 z późn. zm.) oraz określone przez zamawiającego poniżej: 4.1 Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi i instalacyjnymi, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie (zawierające również oświadczenie dot. spełniania warunków zawartych w art. 22 ustawy pzp) - załącznik nr 1, a także przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy Pzp c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1.1)a) oraz 4.1.2)a)b)c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1.2)a)b)c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca(cy) winni złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną(jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 5. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tzn: 5.1) posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, średniorocznie przychody netto w kwocie minimum 5 mln PLN( rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 5.2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi załączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub inny/-e dokument/-y, potwierdzający/- e, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 6.1) zatrudnia kierownika budowy (lub kierownika budowy i kierowników robót) posiadającego (posiadających) uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi w specjalności; konstrukcyjno budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych wcześniej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi muszą odpowiadać zakresem powyższemu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat liczby zatrudnionych kierowników robót/budowy (rozumiemy przez to także §1 ust. 2 pkt 5 i 5a rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) - załącznik nr 2, (wzór wykazu) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy do załącznika nr 2 dołączyć kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, kserokopie wymaganych uprawnień zawodowych dla wszystkich kierowników robót/budowy. Zaświadczenia i uprawnienia mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.2) Wymagane jest, aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia (roboty związane z budową sieci wodociągowych, budową nawierzchni z kostki brukowej i asfaltowej), z których każda na kwotę minimum 1,3 mln PLN bez podatku VAT, w tym wymaga się, aby co najmniej jedna inwestycja była z zakresu ochrony środowiska, o wartości robót minimum 1,3 mln PLN bez podatku VAT. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych: nie mniej niż 3 wykonane roboty: - dwie odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia: jedna inwestycja związana z budową lub przebudową nawierzchni z kostki brukowej o pow. min 2000 m2, jedna inwestycja związana z budową lub przebudową nawierzchni z asfaltu o pow. min 7000 m2, - jedna robota budowlana z zakresu ochrony środowiska (budowa magistrali wodociągowej) o średnicy od 160 mm do 315 mm dł min. 1000 mb i (budowa wodociągu) o średnicy 160 mm dł. min. 500 mb Należy przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (nie mniej niż 3) - załącznik nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego), Wykonawca winien przedłożyć informacje na temat sprzętu, urządzeń jakie posiada w celu realizacji zamówienia - załącznik nr 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia. 7. Ocena stopnia spełniania warunków: 7.1. Znaczenie warunku: złożenia wymaganych dokumentów - bez znaczenia punktowego - ocena ich spełnienia polega na określeniu kryterium - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie jednego kryterium powoduje odrzucenie wniosku. 7.2. Za wykazanie minimalnego zakresu robót budowlanych (3 obligatoryjne, tzn.: 2 odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia (tj. 1 inwestycja związana z budową lub przebudową nawierzchni z kostki brukowej o pow. min 2000 m2, 1 inwestycja związana z budową lub przebudową nawierzchni z asfaltu o pow. min 7000 m2, oraz 1 robota budowlana z zakresu ochrony środowiska (budowa magistrali wodociągowych) o średnicy od 160 mm do 315 mm dł min. 1000 mb i (budowa wodociągu) o średnicy 160 mm dł min. 500 mb) Zamawiający przyzna 10 pkt. Za każde następne (nie więcej niż 3 dodatkowe roboty ponad minimalny zakres spełniające opisane powyżej parametry) związane z ochroną środowiska (budowa sieci wodociągowych - opis ten stanowi katalog zamknięty, nie dopuszcza żadnych innych prac) - 20 pkt za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 60). Z tym, że w przypadku załączenia referencji dla magistrali wodociągowej; średnicy 160 mm liczba punktów zostanie pomnożona przez współczynnik 0,8, średnicy 225 mm liczba punktów zostanie pomnożona przez współczynnik 0,9, średnicy 315 mm liczba punktów zostanie pomnożona przez współczynnik 1,0. Za każde następne (nie więcej jednak niż 6 dodatkowych robót ponad minimalny zakres) odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia (inwestycje związane z budową nawierzchni z kostki brukowej lub asfaltowej o pow. odpowiednio 2000 m2 i 7000 m2) - 5 punktów za każdą wykazaną robotę (maksymalnie można uzyskać 30 pkt). W sumie, minimalnie uzyskać można 10 pkt (przy wykazaniu minimalnej ilości robót wymaganej przez Zamawiającego, tzn. 3 robót). W sumie, maksymalnie uzyskać można 100 pkt (przy wykazaniu maksymalnej ilości robót wymaganej przez Zamawiającego, tzn. 12 robót). Ocena stopnia spełniania warunków polegać będzie na określeniu łącznej ilości punktów (zawierającej się w przedziale 10-100 pkt) uzyskanych za ww. roboty i będzie równa sumie łącznej ilości punktów za powyższe. Najwyższą ocenę otrzyma wniosek z maksymalną ilością punktów, kolejne wnioski otrzymają oceny równe ilości uzyskanych punktów. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z powyższym i złożyli stosowne dokumenty. W przypadku, gdyby ilość wniosków z tą samą maksymalną punktacją była większa niż 5, wszyscy wykonawcy, którzy złożyli w/w wnioski zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. W przypadku gdyby wnioski znajdujące się na liście rankingowej utworzonej malejąco na podstawie otrzymanych punktów, miały tą samą ilość punktów, miejsca na liście określone będą dla w/w wniosków alfabetycznie. Do udziału w postępowaniu (do złożenia ofert) zaproszeni zostaną również Ci wykonawcy, których wnioski otrzymały taką samą liczbę punktów, jak wniosek będący na miejscu 1-5 na liście rankingowej, a którzy ze względu na kolejność alfabetyczną zajęli miejsca 6 i niższe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi i instalacyjnymi, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie (zawierające również oświadczenie dot. spełniania warunków zawartych w art. 22 ustawy pzp) - załącznik nr 1, a także przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy Pzp c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1.1)a) oraz 4.1.2)a)b)c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1.2)a)b)c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca(cy) winni złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną(jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 5. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tzn: 5.1) posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, średniorocznie przychody netto w kwocie minimum 5 mln PLN( rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 5.2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi załączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub inny/-e dokument/-y, potwierdzający/- e, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 6.1) zatrudnia kierownika budowy (lub kierownika budowy i kierowników robót) posiadającego (posiadających) uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi w specjalności; konstrukcyjno budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych wcześniej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi muszą odpowiadać zakresem powyższemu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat liczby zatrudnionych kierowników robót/budowy (rozumiemy przez to także §1 ust. 2 pkt 5 i 5a rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) - załącznik nr 2, (wzór wykazu) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy do załącznika nr 2 dołączyć kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, kserokopie wymaganych uprawnień zawodowych dla wszystkich kierowników robót/budowy. Zaświadczenia i uprawnienia mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.2) Wymagane jest, aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia (roboty związane z budową sieci wodociągowych, budową nawierzchni z kostki brukowej i asfaltowej), z których każda na kwotę minimum 1,3 mln PLN bez podatku VAT, w tym wymaga się, aby co najmniej jedna inwestycja była z zakresu ochrony środowiska, o wartości robót minimum 1,3 mln PLN bez podatku VAT. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych: nie mniej niż 3 wykonane roboty: - dwie odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia: jedna inwestycja związana z budową lub przebudową nawierzchni z kostki brukowej o pow. min 2000 m2, jedna inwestycja związana z budową lub przebudową nawierzchni z asfaltu o pow. min 7000 m2, - jedna robota budowlana z zakresu ochrony środowiska (budowa magistrali wodociągowej) o średnicy od 160 mm do 315 mm dł min. 1000 mb i (budowa wodociągu) o średnicy 160 mm dł. min. 500 mb Należy przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (nie mniej niż 3) - załącznik nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego), Wykonawca winien przedłożyć informacje na temat sprzętu, urządzeń jakie posiada w celu realizacji zamówienia - załącznik nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami dostępne są na stronie www.muszyna.pl - baner BIP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31 33-370 Muszyna Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejszy projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, Schemat A: Odnowa centrum wsi, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.